FANDOM

Tchórz
Tchórz rozmowa po morderstwie.png
Tchórz (ang. Coward) – jedna z dostępnych osobowości w grze.

Rozgrywka

Kiedy uczeń z tą osobowością ujrzy zabójstwo, ten zamiast powiadomić o tym policję lub nauczyciela, będzie jedynie błagał nas o litość i obieca nam dyskrecję, a potem ucieknie. Następnego dnia tchórz, po próbie rozmowy z nim, będzie przekonywał, że nikomu nic nie powiedział i będzie błagał, aby Yandere-chan go zostawiła w spokoju.

W przyszłości jest możliwe, że gdy tchórz zobaczy morderstwo, ucieknie i zamknie się w pustym pokoju i wtedy zadzwoni po policję. Jedynym sposobem na zabicie tchórza byłoby wtedy zniszczenie zamka lub wyważenie drzwi.

Próba zrobienia zdjęcia tchórzom kończy się tym, że zakrywają sobie twarz, ponieważ są nieśmiali i nie życzą sobie robienia zdjęć. Po dołączeniu do klubu fotograficznego, nie będą reagować, gdy Yandere-chan będzie próbowała zrobić im zdjęcie.

Postacie z osobowością „Tchórz”

Ciekawostki

  • W przyszłości, jeśli będziemy z tchórzem w tym samym klubie, nie wyrzucą nas z klubu po doświadczeniu morderstwa.
  • Jedynymi tchórzami w grze, aktualnie jest damska część klubu okultystycznego.
  • Przed aktualizacją z 15 listopada 2015 roku, wszystkie uczennice posiadały tą osobowość.
  • Przed aktualizacją z 3 maja 2015 roku, wszyscy uczniowie płci męskiej posiadali tą osobowość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki