FANDOM

Nowy wygląd telefonu Yandere-chan
Yandere-chan posiada telefon, który ma wiele zastosowań. Aby go włączyć trzeba nacisnąć klawisz ↵ Enter. To wstrzymuje również grę. Tutaj znajdziesz menu, które ma wiele opcji: czas, informacje o uczniach, galeria, przysługi, zapisz, wczytaj, ustawienia, wyjdź, muzyka oraz lista zadań. Jak na razie opcje „Wczytaj” oraz „Zapisz”.

Opcja „Photo Gallery”, otworzy galerię, w której można zobaczyć wszystkie zdjęcia, które zostały zapisane.

Opcja „Favors” otworzy menu, w którym można kupić przysługi za kilka zdjęć majtek.

Zdjęcia

Oprócz menu, można również robić zdjęcia z telefonu - kliknij prawym przyciskiem myszy (PC) lub LT (konsola) w celu rozpoczęcia wykonywania zdjęcia. Możesz użyć kółka w myszce (PC), aby powiększyć obraz. Aby zrobić zdjęcie, kliknij lewym przyciskiem myszy (PC) lub RT (Konsola). Po zrobieniu zdjęcia, możesz zdecydować, czy chcesz, aby wysłać je do Info-chan, zapisać w galerii czy usunąć.

Yanderegallery
Gra może rozpoznać pięć różnych typów obrazów - Miłość Ayano, zdjęcie Uczniów, Majtki, Zwłoki i rozmawiającą jedną gnębicielkę z uczniem.

Zdjęcia Senpai'a mogą być stosowane w celu przywrócenia psychiki.

Zdjęcie z gnębicięlką możemy pokazać Horudzie aby jej pomóc.

Informacje o uczniach

Informacje o Ryuto Ippongo
Ta opcja pojawiła się w aktualizacji z 3 marca 2015 roku. Na początku, są tam jedynie dwie informacje o uczniach, czyli Info-chan i Senpai. Zdjęcie Senpai'a w informacjach będzie pozostawiało takie same, nawet jeśli go zmodyfikujemy na początku gry. Jak zrobimy zdjęcie uczniowi, trzeba wysłać je do Info-chan, aby zdobyć jakiekolwiek informacje o uczniu. Dzięki tej opcji, można również plotkować o danym uczniu, obniżając mu przez to reputację.

Oznaczenia:

  • Martwi uczniowie posiadają przyciemnione okienka
  • "Przyjaciel" Yandere-chan będzie miał w lewym górnym rogu uśmiechniętą buźkę
  • Jeśli zrobiliśmy zdjęcie majtek uczniowi, to w prawym górnym rogu pojawia się obrazek z majtkami.
  • Jeśli uczeń zostanie aresztowany przez policję, pojawią się kraty w okienku.

Lista zadań

Osobny artykuł: Zadania. Ta opcja pozwala nam zobaczyć jakie mamy zadania od innych uczniów. Aby zdobyć tak zwane zadanie, trzeba porozmawiać z danym uczniem. 

Przewiń Czas

Opcja Pass Time 10-7-17
Ta opcja pozwala nam przyśpieszyć czas do wybranego momentu. Kiedy ją wybierzemy, nasza bohaterka będzie patrzyła na ekran telefonu, a czas będzie nam mijał. Ta opcja jest niemożliwa do wykonania jeżeli na terenie szkoły są zwłoki lub jesteśmy poza szkołą.

Ciekawostki

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/653100542420381697