FANDOM

Torturowanie
Porwanie
Torturowanie – jeden z najbardziej brutalnych sposobów pozbycia się rywalki.

Rozgrywka

Osobny artykuł: Porwanie.

Po porwaniu ucznia, jest możliwość jego torturowania. Torturowanie jest przydatne, aby zniszczyć zdrowy rozsądek ofiary, który może być wykorzystany do zmuszenia zabójstwa.

Sposób na torturowanie

Po porwaniu, nasza ofiara siedzi uwięziona na krześle i będzie próbowała rozmawiać z Yandere-chan. Kiedy gracz podejdzie do uczennicy, pojawia się możliwość przycisku E i wtedy pojawia się menu, w których można wybrać długość torturowania. Dodatkowo gdy psychika ofiary jest wyższa niż 45%, to podczas wykonywania tortur wykonuje naturalne ruchy.

Okres torturowania ofiary

1 godzina

Torturowanie1
Ta opcja pojawia się jedynie przed pójściem do szkoły, czyli rano. Opcja pozwala torturować swoją ofiarę przez jedną godzinę i zmniejszyć jej poczytalność o 2,5%. Jednak, Yandere-chan w ten sposób spóźni się do szkoły.

4 godziny

Torturowanie2
Ta opcja jest dostępna jedynie w nocy. Opcja pozwala na torturowanie ucznia przez cztery godziny i zmniejszenie jej poczytalności o 10%. Po zakończeniu torturowania, Yandere-chan automatycznie idzie spać.

12 godzin

Torturowanie3
Ta opcja jest dostępna jedynie w dzień. Opcja pozwala na torturowanie ucznia przez 12 godzin i zmniejszenie jej poczytalność o 30%. Wtedy Yandere-chan ominie cały jeden dzień w szkole, ale będzie miała możliwość wykonania akcji przed zaśnięciem (np. granie w gry wideo).

18 godzin

Torturowanie4
Ta opcja się pojawia jedynie rano. Opcja pozwala na torturowanie ucznia przez 18 godzin i zmniejszenie jej poczytalności o 45%. Wtedy Yandere-chan ominie cały dzień w szkole i noc.

Przyprowadzenie ofiary do szkoły

Torturowanie5
Ta opcja zostanie odblokowana, gdy Yandere-chan doszczętnie zniszczy rozum ofiary („Sanity: 0%”). Wtedy uczeń zacznie wykonywać wszelkie polecenia wydane przez Yandere-chan. Po zaprowadzeniu ofiary tortur przed wejście szkoły, będzie ona siedzieć obok krzaka z głową schowaną w kolanach, mamrotając, że jest bezużyteczna. W tym momencie można dać jej broń, wydając przy tym komendę zabicia. Kiedy obecna oponentka wejdzie na terytorium szkoły, ofiara zacznie ją ścigać, a następnie zamorduje ją, po czym popełni samobójstwo.

Aktualnie nasza ofiara zabija tylko Kokonę Harukę.

Ciekawostki

  • Nie wiadomo w jaki sposób Yandere-chan torturuje ofiarę, jednak YandereDev powiedział że najlepiej to pozostawić w ręce wyobraźni.
  • Jeśli wciśniemy X wtedy poczytalność ofiary automatycznie zmniejsza się o 10% przy wciśnięciu.
  • Jeśli Saki Miyu zabije Kokonę przy delikwentach, jeden z nich zacznie gonić Ayano, podejrzewając ją o zmuszenie Saki do morderstwa.
  • Jeśli porwana zostanie rywalka (w tym przypadku Kokona Haruka), to po przyprowadzeniu jej do szkoły i podaniu jej broni, automatycznie popełni samobójstwo.
  • Od aktualizacji z 24 lipca 2016 roku niewolnik nie zabija Kokony zwykłą animacją zabijania, tylko rzuca się na nią i kilkukrotnie dźga ją w klatkę piersiową, po czym przebija sobie szyję i zaczyna bardzo mocno krwawić.
  • Jeśli po samobójstwie niewolnicy Ayano stanie przed nią, obleje ona ją krwią. Przez to wszyscy będą myśleli, że to Ayano jest morderczynią, nawet jeśli widzieli kto tak na prawdę zrobił.
  • Po wciśnięciu klawisza K w domu, to w piwnicy pojawi się Saki. Jeśli ten sam klawisz zostanie wciśnięty przy użyciu Debug Menu, to Saki pojawi się obok krzaka w szkole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki