MTM 17-1-17.png
Tryb misji (ang. Mission Mode) – jeden z trybów w grze Yandere Simulator.

Opis

Tryb misji różni się znacząco od tradycyjnej rozgrywki.

Ten tryb ma miejsce w alternatywnej rzeczywistości, co oznacza, że Yandere-chan nie jest yandere, a Info-chan nie zajmuje się szantażowaniem dziewczyn i sprzedawaniem zdjęć majteczek chłopakom ze szkoły. W tym trybie Ayano należy do grupy uczniów, zajmujących się zlikwidowaniem tych, którzy gnębią innych. Na czele tej grupy stoi Info-chan i to ona powierza misje naszej protagonistce.

Poziomy trudności misji

W trybie misji gracz może wybierać poziom trudności. Im wyższy poziom, tym więcej wymagań dostajemy. Przechodząc na wyższy poziom mamy wyznaczone:

  • Poziom trudności 1: zabić poszczególnego ucznia.
  • Poziom trudności 2: zabić poszczególnego ucznia oraz wyczyścić całą krew.
  • Poziom trudności 3: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew oraz sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała.
  • Poziom trudności 4: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała oraz dokonać zabójstwa bez żadnych świadków.
  • Poziom trudności 5: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków oraz zabić TYLKO cel.
  • Poziom trudności 6: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków, zabić TYLKO cel oraz założyć odpowiedni strój podczas zabójstwa.
  • Poziom trudności 7: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków, zabić TYLKO cel, założyć odpowiedni strój podczas zabójstwa oraz zabić cel odpowiednią bronią.
  • Poziom trudności 8: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków, zabić TYLKO cel, założyć odpowiedni strój podczas zabójstwa, zabić cel odpowiednią bronią oraz pozbyć się narzędzia zbrodni.
  • Poziom trudności 9: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków, zabić TYLKO cel, założyć odpowiedni strój podczas zabójstwa, zabić cel odpowiednią bronią, pozbyć się narzędzia zbrodni oraz ukończyć misję w określonym czasie.
  • Poziom trudności 10: zabić poszczególnego ucznia, wyczyścić całą krew, sprawić, aby nie nikt nie zauważył ciała, dokonać zabójstwa bez żadnych świadków, zabić TYLKO cel, założyć odpowiedni strój podczas zabójstwa, zabić cel odpowiednią bronią, pozbyć się narzędzia zbrodni, ukończyć misję w określonym czasie oraz pozbyć się ciała ofiary za pomocą odpowiedniego przedmiotu lub metody.

Jeżeli chociażby jeden punkt nie zostanie spełniony misja kończy się niepowodzeniem. Jednakże, gdy wykonamy wszystkie polecenia wystarczy wyjść ze szkoły, wtedy misja automatycznie kończy się naszą wygraną.

Ciekawostki

  • Tryb misji został dodany w aktualizacji z 15 listopada 2016 roku.
  • Aby nałożyć cenzurę na majtki w tym trybie należy przycisnąć klawisz Z.
    • Zostało to dodane w aktualizacji z 19 listopada 2016 roku.
  • Ten tryb ma obrazować finalną wersję gry, więc nie można w nim używać opcji debugowania, ani Easter Egg'ów.
  • Książka Senpai'a 16-12-16.png
    Gdy jest poziom trudności, w którym trzeba ukraść dokumenty z safe'u, w owym safe'ie znajduje się książka Senpai'a.
    • Zostało to dodane w aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku.
    • Ta książka była dodana w aktualizacji z 7 marca 2015 roku do pokoju nauczycielskiego, ale miała inny design

Przypisy

Więcej z Fandomu