FANDOM

Tryb póz (ang. Pose Mode) – tryb w grze Yandere Simulator, pozwalający na dowolne pozowanie postaci.

Rozgrywka

Pozowanie postaci

Opcja układania postaci pozwala graczowi upozować ucznia na najróżniejsze sposoby. Każdą część ciała można układać indywidualnie, poprzez przesuwanie kości. Po wybraniu danej kości, grać może ustawiać ją dowolnie według osi X, Y oraz Z. Aby kości przemieszczały się szybciej, należy skorzystać z opcji "stopnia zmian", aby dostosować prędkość wykonywanych przez nas ruchów. Istnieje także opcja 'restart' która pozwala umieścić kości na ich pierwotnych miejscach.

Przenoszenie

Opcja przenoszenia pozwala graczowi na przeniesienie ucznia gdziekolwiek chce.
Trybpoz4

Dostosowywanie wyglądu

Dzięki opcji dostosowywania wyglądu możemy wybrać fryzurę, kolor włosów, akcesoria i ubiór ucznia.
Trybpoz5

Wybór animacji

Gotowe animacje pozwalają w łatwy sposób zmienić pozycję danej osoby, na przykład na siedzącą. Na chwilę obecną kobiety mają aż 153 animacje, natomiast mężczyźni posiadają ich tylko 86.
Trybpoz6

Zatrzymanie obecnej animacji

Opcja ta pozwala na wstrzymanie obecnej animacji bez względu na to, co uczeń w danym momencie robi. Na przykład, biegnący uczeń zatrzyma się w połowie czynności. Opcja ta ułatwia dostosowywanie pozy ucznia.

Ciekawostki

  • Ten tryb został zainspirowany modyfikacją, którą stworzył kgftbz.
  • Postaciami, których nie można pozować są: Senpai, delikwenci, Genka Kunahito, Muja Kina, fałszywe uczennice, Info-chan oraz Rival-chan.
  • Jeżeli przesuniemy postać podczas, gdy ona coś mówi, jej głos będzie słyszalny w miejscu, w którym stała wcześniej. Napisy będą jednak w tym miejscu, w którym uczeń się znajduje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki