FANDOM

Nie mylić z Easter Egg'ami!
StudentUnknown.png Na tej stronie znajdują się informacje które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze gdy będziesz czytał.
Tryby (ang. Mods) – część gry Yandere Simulator. Aktualnie w grze występują jedynie „tryb historii”, „tryb póz” oraz „tryb misji”.
Planowane tryby:

Tryb historii

Osobny artykuł: Yandere Simulator.

Ten tryb będzie tak jakby „głównym” trybem występującym w grze. Gracz musi wyeliminować dziesięć rywalek w czasie dziesięciu tygodni. W wersji demo będzie jedynie jeden tydzień[1].

Tryb póz

Osobny artykuł: Tryb póz.

Tryb ten można włączyć podczas grania w trybie historii. Służy on temu, aby ustawiać postacie w różnych pozach, miejscach czy też, aby zmieniać ich wygląd. Tryb ten został zainspirowany modyfikacją użytkownika kgftbz.

Tryb misji

Osobny artykuł: Tryb misji.

W tym trybie Info-chan wyznacza nam osobę którą mamy zabić, a do tego możemy sobie dołożyć dodatkowe utrudnienia jak np. konieczność zabicia ofiary konkretną bronią bądź w chodząc w konkretnym stroju. Każde kolejne utrudnienie obniża Szkolną Atmosferę. W tym trybie nie da się używać Debugu. Wymuszone są też nowe animacje zabijania. Można również włączyć lub wyłączyć zwiększoną szkolną populację.

Tryb 1980

Osobny artykuł: Tryb 1980.

Ten tryb będziemy mogli odblokować zaraz po przejściu trybu historii[2]. Tutaj pojawia się dokładniejsza historia z tajemniczych kaset. Protagonistką będzie Ryoba Aishi, matka Yandere-chan, która chce zdobyć swoją wielką miłość. Tryb ten będzie dokładnym odwzorowaniem lat 80. łącznie z surowymi zasadami szkolnymi, co oznacza, że nie będzie ani internetu, ani Info-chan, a telefon zostanie zastąpiony notatnikiem. Będzie można także wybrać filtr w grze, tak aby gra wyglądała na bardziej starszą i pomoże to dostosować fakt, że rozgrywka ma miejsce w przeszłości. Kasety będą epilogiem po przejściu tego trybu.

Podobnie jak w trybie historii, będziemy mieli za zadanie pokonać 10 rywalek. Ryoba będzie musiała stalkować jej Senpai'a, aby domyślić się kto jest rywalką. Jednakże, fabuła tego modu nie będzie tak złożona jak ta z trybu historii.

W tym trybie będą dwa zakończenia: krótkie i proste zakończenie oraz „prawdziwe” zakończenie.

Tryb nieskończoności

Osobny artykuł: Tryb nieskończoności.

W tym trybie, postacie jak i rywalki będą się generowały losowo. Natomiast sama rozgrywka będzie trwała bez końca.

Tryb edytowany

Osobny artykuł: Tryb edytowania.

Ten tryb będzie nam pozwalał dostosować rywalki, uczniów, nauczycieli a nawet szkołę wedle swoich upodobań.

Prawdopodobnie ten tryb nie będzie dostępny w darmowym demo.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/650224558876659712

Więcej z Fandomu

Losowa wiki