FANDOM

Uekiya Engeika
Uekiya Engeika
Uekiya w klubie
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Przewodnicząca klubu ogrodniczego
Klub Ogrodniczy
Osobowość Słodka i delikatna
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Kolor oczu Żółty

Uekiya Engeikauczennica Akademi High School oraz przewodnicząca klubu ogrodniczego.

Wygląd

Uekiya ma brązowe włosy, spięte w koka z tyłu, sięgające jej do ramion. W jej fryzurę jest wpięte wiele roślin, a na samym środku jej głowy, znajduje się duży żółto-różowy kwiat z cyjanowym środkiem. Jeden z kosmyków jej grzywki, przechodzi między jej oczami i następnie za jej lewe ucho. Z przodu ma spięte dwa małe kucyki, czerwonymi gumkami w czarne kropki. Jej oczy są koloru żółtego, posiada rękawiczki, zielone od zewnątrz i żółte od wewnątrz, a na nogach nosi białe podkolanówki. Ubiera się w domyślny żeński mundurek, a na lewym ramieniu ma czerwoną opaskę z wizerunkiem kwiatu, symbolizującą to, że jest przewodniczącą klubu ogrodniczego.

Opis

Uekiya jest znana w całej szkole ze swojej życzliwej i troskliwej natury. Nie może oprzeć się pomaganiu innym w potrzebie i stara się, aby wszyscy wokół niej poczuli się tak komfortowo, jak to tylko możliwe. Jest nazywana „starszą siostrą dla wszystkich” za to, że poświęca się swoim kolegom z klasy, tak jakby była kochającym członkiem rodziny.

Niezaprzeczalnie największą pasją Uekiyi jest ogrodnictwo. Widzi nieskończone piękno w kwiatach i cieszy się z ich uprawy, komponowania ich i dzielenia się nimi z innymi. Okazała się również być adeptem artysty krajobrazu. Kariera w ogrodnictwie jest niewątpliwie jej przyszłością.

Jeśli jest pewna, że w pobliżu nie ma nikogo, kto potrzebuje jej pomocy, wtedy Uekiyę zawsze można znaleźć w klubie ogrodniczym, opiekującą się roślinami, które czasami określa jako „dzieci”. Jako przewodnicząca klubu, zawsze jest zachwycona pomaganiem innym w rozwijaniu ich umiejętności ogrodniczych.

Ostatnimi czasy, biorę pod uwagę pewien pomysł dla Uekiyi. Wierzy ona, że rośliny są bardziej warte miłości, niż ludzie. Dawniej została skrzywdzona przez ludzki rodzaj, jednak rośliny nigdy nie zrobiły jej niczego złego. Człowiek może sam o siebie zadbać, ale kwiaty potrzebują wsparcia od innych, by móc kwitnąć. Ludzie są w stanie robić złe rzeczy, z kolei rośliny nikomu nie wadzą. To są powody, dla których woli spędzać swój czas z daleka od zgiełku, wśród zielonych krzaków oraz kwiatów, a także ekstremalnie selekcjonuje członków do swojego klubu. W zależności od tego, jak daleko rozciągnę tę część jej charakteru, będzie mogła stać się kimś, kto absolutnie nienawidzi ludzi i ukrywa to pod maską spokoju i delikatności. Może stać się nawet osobą, która bardziej ceni życie roślin, niż innego człowieka. Prawdopodobnie nie będzie jej nawet obchodzić moment, w którym ktoś straci przy niej życie (może jest typem złego charakteru?) i jedyną silną reakcję pokaże dopiero w momencie, gdy jej kwiaty zostaną uszkodzone lub zniszczone.

Właściwie, Yandere dla kwiatów.

— YandereDev [1]

Zastosowanie

Obecnie nie reaguje na zwłoki, morderstwo czy inne złe rzeczy i nie da się z nią porozmawiać, lecz posiada klucze do szopy. Można je ukraść po krótkiej minigierce. Lecz gdy inna członkini klubu ogrodniczego zauważy Yandere-chan, która podbiera klucze lub gracz zbyt późno zacznie minigrę, to przewodnicząca spyta Ayano, co ona robi i czy to był żart, co również obniży jej reputację.[2]

Drugą opcją zdobycia tych kluczy jest dołączenie do klubu ogrodniczego.

Ciekawostki

Przypisy

  1. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/6dc5b5/diffences_between_amai_and_uekiya/di1n7h0/
  2. https://www.youtube.com/watch?v=gJCV0Qc8NTs