FANDOM

Uekiya Engeika
Uekiya Engeika
Uekiya w klubie.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Przewodnicząca klubu ogrodniczego
Klub Ogrodniczy
Osobowość Słodka i delikatna
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnobrązowy
Kolor oczu Żółty

Uekiya Engeikauczennica Akademi High School oraz przewodnicząca klubu ogrodniczego.

Wygląd

Uekiya nosi domyślny mundurek szkolny. Ma ciemnobrązowe włosy, sięgające do ramion z opadającym kosmykiem na twarz i oczy tego samego koloru. Posiada też różowe kwiaty wpięte we włosy. Jako przewodnicząca klubu, nosi na lewym ramieniu czerwoną przepaskę z wizerunkiem kwiatu. W tylnej kieszeni spódnicy nosi srebrne kółeczko z dużym, brązowym kluczem, trzema srebrnymi kluczami i jednym złotym. Nosi także krótkie, zielone rękawice.

Opis

Uekiya jest znana w całej szkole ze swojej życzliwej i troskliwej natury. Nie może oprzeć się pomaganiu innym w potrzebie i stara się, aby wszyscy wokół niej poczuli się tak komfortowo, jak to tylko możliwe. Jest nazywana „starszą siostrą dla wszystkich” za to, że poświęca się swoim kolegom z klasy, tak jakby była kochającym członkiem rodziny.

Niezaprzeczalnie największą pasją Uekiyi jest ogrodnictwo. Widzi nieskończone piękno w kwiatach i cieszy się z ich uprawy, komponowania ich i dzielenia się nimi z innymi. Okazała się również być adeptem artysty krajobrazu. Kariera w ogrodnictwie jest niewątpliwie jej przyszłością.

Jeśli jest pewna, że w pobliżu nie ma nikogo, kto potrzebuje jej pomocy, wtedy Uekiyę zawsze można znaleźć w klubie ogrodniczym, opiekującą się roślinami, które czasami określa jako „dzieci”. Jako przewodnicząca klubu, zawsze jest zachwycona pomaganiem innym w rozwijaniu ich umiejętności ogrodniczych.

Zastosowanie

Obecnie nie reaguje na zwłoki, morderstwo czy inne złe rzeczy i nie da się z nią porozmawiać, lecz posiada klucze do szopy. Można je ukraść po krótkiej minigierce. Lecz gdy inna członkini klubu ogrodniczego zauważy Yandere-chan, która podbiera klucze lub gracz zbyt późno zacznie minigrę, to przewodnicząca spyta Ayano, co ona robi i czy to był żart, co również obniży jej reputację.[1]

Drugą opcją zdobycia tych kluczy jest dołączenie do klubu ogrodniczego.

Ciekawostki

Przypisy

  1. https://www.youtube.com/watch?v=gJCV0Qc8NTs

Więcej z Fandomu

Losowa wiki