FANDOM

Ustawienia
Yanderedump.png Na tej stronie zostało dokonane morderstwo, jednak nie zostało dokończone a ofiara czołga się w kierunku Komisariatu Policji. Jeśli możesz, dokończ je.
Ustawienia 15-2-17.png

Menu ustawień, 15 luty 2017.

Ustawienia (ang. Settings) pozwalają na minimalne zmienianie wyglądu gry.

Opcje

W ustawieniach znajduje się 10 opcji:

  • Particle Count
  • Kontury
  • Anti-Aliasing
  • Post-Aliasing
  • Bloom
  • Mniej detali uczniów (ang. Low Details Students)
  • Widnokrąg
  • Mgła
  • Cienie
  • Dystans animacji

Kontury

Kontury (ang. Outlines) są domyślnie włączone. Po wyłączeniu ich, inne postacie nie mają czarnych obwódek wokół siebie.

Niektóre obiekty, włosy czy postacie wciąż mają wokół siebie kontury, nawet jeśli owe zostały wyłączone.

Widnokrąg

Widnokrąg (ang. Draw Distance) – opcja pozwalająca na zmniejszenie, bądź zwiększenie dystansu, który widzimy. Domyślnie jest ustawiony na 350 metrów, czyli na największy widnokrąg. Najmniejszym widnokręgiem jest 10 metrów.

Mgła

Mgła (ang. Fog) domyślnie jest wyłączona. Po włączeniu jej, na końcu widnokręgu widać szarą teksturę, zamiast nieba.

Cienie

Cienie (ang. Shadows) są domyślnie włączone. Po wyłączeniu ich, nie będziemy już ich widzieć.

Dystans animacji

Dystans animacji (ang. Distans Animations) – opcja pozwalająca na wyłączenie animacji postaci, które są oddalone o daną odległość od Yandere-chan.

Ciekawostki

  • Ustawienia zostały dodane w aktualizacji z 15 października 2016 roku.
    • Zaś ustawienie Dystans animacji zostało dodane w aktualizacji z 4 listopada 2016 roku.
  • Do ustawień można wejść tylko za pomocą telefonu, choć w menu głównym również znajduje się opcja ustawień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki