FANDOM

Artykuł zawiera przedmioty, postacie lub fryzury, które zostały usunięte z gry lub zostaną z niej usunięte w przyszłości.

Starsza wersja HUD'u

Postacie

Są to postacie, które zostały usunięte, bądź zostaną wkrótce usunięte, ze względu na to, że były lub są one jedynie testami w grze:

VictimChan.png
Imię Victim-chan
Klub

Ogrodniczy

Osobowość

Tchórz (nazywana teraz samotnikiem)

Miłość

Senpai

Witness-chan 3.png
Imię Witness-chan
Klub

Ogrodniczy

Osobowość

Tchórz (nazywana teraz samotnikiem)

Miłość

Brak

Stary wygląd pokoju nauczycielskiego

Stary pokój nauczycielski.png

Stary wygląd pokoju nauczycielskiego

Ta wersja pokoju nauczycielskiego, była zdecydowanie większa, lecz również ciemniejsza i nieco uboższa, ze względu na dużo wolnej przestrzeni i małej ilości mebli w niej zawartej.

W tej wersji pokoju, znajdowała się również książka pt. „How to Hentai without Hentaing”, autorstwa Senpai'a. Została usunięta razem z wersją pokoju.

Animacje

Interakcje

Gra posiadała jeszcze dwie interakcje Uwodzenie i Grożenie. Zostały usunięte z nieznanych powodów.

Stara fryzura Musume Ronshaku

Musume-1.png

Usunięta fryzura Musume Ronshaku

Jej wygląd ze starą fryzurą, został pokazany tylko na blogu YandereDeva. Została usunięta z powodu praw autorskich - za bardzo przypominała fryzurę Galko z anime „Oshiete! Galko-chan”.

Starsza wersja dziedzińca

Stary dziedziniec.png

Stary Dziedziniec

Ta wersja dziedzińca znajdowała się po lewej stronie szkoły. Posiadał ławki i automaty z przekąskami.

Starsze mundurki

Te mundurki pojawiły się w starych wersjach albo w starym intrze, czerwony mundurek można było zobaczyć w grze.

Jedna z pierwszych wersji szkoły

Ta wersja została usunięta prawdopodobnie dlatego, że zacinała grę.

Maski

W starszych wersjach, były dodatkowe dwie maski, jednak zostały usunięte. Były to maski „demona” z Bad Romance Mode oraz dolna połowa maski diabła.

Starsza wersja sypialni

Ta wersja sypialni była mniejsza i ciaśniejsza, był tam telewizor, ołtarzyk Senpai'a, szafa oraz drzwi.

Starsza wersja piwnicy

Ta wersja piwnicy była bardziej pusta. Po porwaniu, na środku klęczała przywiązana do słupa licealistka.

Usunięte klasy

Z pierwszego intra można się dowiedzieć, że miała być klasa 3-3, w której miał się uczyć Senpai. Prawdopodobnie również, miały być klasy 2-3 i 1-3, czyli w sumie miało być 9 klas.

Miasto Buraza

Miasto występowało przed aktualizacją 1 maja 2017 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki