FANDOM

Utopienie
Wyzwanie z Utopieniem
Utopienie (ang. Drowning) – jeden ze sposobów na pozbycie się rywalki.

Utopienie

Obecnie można utopić jedynie Kokonę Harukę. Są na to dwa sposoby:

  • Utopienie w łazience - w środę o godzinie 7:31 dziewczyna pójdzie do łazienki na parterze. Należy więc pójść za nią. Kiedy wejdzie do kabiny, pojawi się opcja utopienia. Później można schować jej zwłoki do jednej z kabin w toalecie.
  • List - należy wykonać podobne czynności, co w zepchnięciu, z tą różnicą, że w miejscu spotkania należy wybrać fontannę. Kiedy Kokona do niej podejdzie, pojawi się opcja utopienia. Jeśli używa się tego sposobu należy pamiętać, że w czasie dnia wiele osób (w tym Senpai) spotyka się w jej pobliżu, więc topienie ucznia przy innych może skutkować różnymi konsekwencjami, np. znacznym obniżeniem reputacji Yandere-chan lub zauważeniem przez Senpai'a. Aby tego uniknąć najlepiej wybierać godziny, w których nikt tam nie przebywa.

W przyszłości pojawią się dwie nowe metody utopienia Osany:

  • Otrucie - należy dosypać leki od pielęgniarki, bądź trutkę na szczury do benta Osany, przez co pójdzie ona wymiotować. Pojawi się wtedy szansa utopienia jej w toalecie, jednak zawsze będzie w niej ktoś przebywał, więc praktycznie niemożliwym będzie zrobienie tego bez świadków.
  • Basen - należy poczekać, aż Osana pójdzie odpoczywać na leżaku obok basenu. Gdy już ona to robi, należy wziąć 5-kilogramowy ciężarek, przywiązać do niego włosy rywalki oraz potem wrzucenie go do basenu. Spowoduje to utopienie dziewczyny.

Ciekawostki

  • Utopienie zostało dodane w aktualizacji z 16 czerwca 2015 roku.
  • Gdy utopimy Kokonę, stanie się ona blada.
  • Przy użyciu metody z listem, po utopieniu Kokony, Senpai na chwilę wstanie, po czym znów usiądzie na brzegu fontanny. Oznacza to, że nie skrzyczy on protagonistki i nie zakończy to gry.
  • YandereDev chciałby dodać do gry opcję utopienia w wannie znajdującej się w szatni, jednak nie ma jeszcze do tego animacji.[1]

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/636343485516247040

Więcej z Fandomu

Losowa wiki