FANDOM

Wiadro
Puste wiadro Lut21.16

Puste wiadro.

Wiadro (ang. Bucket) – jeden z objektów w Yandere Simulator.

Lokalizacja

Rozgrywka

Wlewanie/Wkładanie

Do wiadra można wlać wodę ze zlewu, krew oraz benzynę z kanistra. Do wiadra można także włożyć 5 ciężarków.

Po zabójstwie

Po zabiciu ucznia lub rozczłonkowaniu jego ciała, pozostają kałuże krwi, które trzeba zmyć mopem, jednak mop brudzi się od nadmiaru krwi. Można go umyć w wiadrze z wodą, lecz to także zabarwia wodę. Gdy mop zostanie umyty 3 razy, to woda zmieni się w krew.

Wylanie cieczy na ucznia

Z dachu

Na tą chwilę, jedyną osobą na którą możemy wylewać ciecz jest Kokona. Trzeba poczekać, aż ta pójdzie porozmawiać przez telefon w poniedziałek o 7:30 AM. Potem z dachu można na nią wylać wodę, krew albo benzynę. Gdy dziewczyna zostanie oblana, uda się do szatni, aby się umyć i przebrać. Wtedy natrafia się doskonała okazja, aby ją wyeliminować.

W przyszłości, będzie można doprowadzić do aresztowania rywalki, poprzez wylanie na nią krwi.

Z bliska

Na Kokonę można wylać ciecz z bliska, czyli wciskając CTRL blisko niej trzymając wiadro z cieczą. Gdy Yandere-chan nie będzie nosić maski, to zostaną jej odjęte punkty reputacji.

Podczas wylewania cieczy, Ayano wykonuje tą animację.

Z drzwi

Pułapka z wiadrem 10-7-17
Gdy napełni się wiadro jakąkolwiek cieczą, to będzie można je postawić na drzwiach prowadzących do dziedzińca, na dach, do gabinetu dyrektora i za szkołę. Oczywiście na chwilę obecną oblana zostanie tylko Kokona po otworzeniu tych drzwi.

Po otworzeniu przez osobę drzwi, wiadro spadnie (a ciecz się rozleje tylko gdy Ayano klęka).

Podpalenie

Osobny artykuł: Podpalenie.

Wylewając na Kokonę benzynę, nie ważne czy z dachu czy z bliska, gdy potem rzucimy w nią zapałką, zacznie się palić żywcem, po czym umrze.

Porażenie Prądem

Osobny artykuł: Porażenie Prądem.

W środę o 7:30 AM, Kokona idzie skorzystać z toalety na parterze. Gdy wejdzie do kabiny można wylać na nią dowolną ciecz, a następnie wyłączyć światło oraz odkręcić śrubokrętem włącznik światła. Później Kokona wychodzi z kabiny i próbuje znaleźć włącznik, a po naciśnięciu go zostaje śmiertelnie porażona prądem.

Zmiażdżenie

Osobny artykuł: Zmiażdżenie.

Wiadro można również uzupełnić ciężarkami. Aby je podnieść trzeba mieć co najmniej 2 poziom wychowania fizycznego. Aby zmiażdżyć Kokonę trzeba poczekać, aż będzie rozmawiać przez telefon w poniedziałek o 7:30 AM. Podobnie jak z wylewaniem cieczy na nią z dachu, trzeba przycisnąć E i wtedy spada wiadro z ciężarkami. Po zderzeniu słyszalny jest dźwięk uderzenia Yandere-chan przez delikwenta, a Kokona ginie na miejscu.

Ciekawostki

  • Od aktualizacji 16 czerwca 2015 roku, można zabarwić wodę na kolor czerwony.
  • Jeśli kliknie się B, to woda automatycznie zabarwi się na krew. To funkcja debugowana i nie będzie jej w ostatecznej wersji gry. 
  • W początkowych wersjach gry, woda w wiadrze miała inną teksturę i była bardziej realistyczna. Zostało to zmienione z powodu, zrobienia zabarwiania wody na czerwono. 
  • Istnieje błąd, dzięki któremu można umyć mopa, nie brudząc wody. Wystarczy stanąć na brzegu wiadra, delikatnie się poruszając, wyszukiwać przycisku „zamocz”. Yandere-chan zamoczy mop poza granicami wiadra, nie brudząc niczego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki