FANDOM

Wydalenie
Doniesienie
Wydalenie (ang. Expulsion) – pierwszy bezkrwawy sposób eliminacji rywalek.

Rozgrywka

Żeby wydalić rywalkę, gracz musi zgłosić do doradczyni pięć zachowań, w które musi wrobić rywalkę.

Wydalenie za „mroczny sekret”

Jest najprostszym sposobem. Należy wtedy poprosić Info-chan o wyjawienie „mrocznego sekretu”. Po wykonaniu tego, należy pójść do Genki i zgłosić jej to. Potem rywalka idzie do doradczyni, która oskarża ją o to, że mogła doprowadzić do skandalu.

To jest...! Dziękuje za zwrócenie mojej uwagi w tej sprawie. Takie zachowanie może zaszkodzić reputacji szkoły. Zamienię z nią słowo później.

— Po zgłoszeniu „mrocznego sekretu” do doradczyni.

-Twoje „pozaszkolne zajęcia” są kompletnie niedopuszczalne. Nie powinnaś zachowywać się w taki sposób. Twoje postępowanie mogło doprowadzić do skandalu! Mogłaś kompletnie zniszczyć reputację szkoły!
-To... to nie jest tak jak pani myśli... tylko... um...

— Rozmowa pomiędzy rywalką, a doradzynią, po dostarczeniu „mrocznego sekretu” do Genki Kunahito.

Wrobienie w kradzież

Jest to drugi sposób. Wtedy podczas lunchu, trzeba ukraść pierścionek Sakyu Basu i włożyć go do torby rywalki (w tym przypadku do torby Kokony). Potem należy zgłosić to do doradczyni, która poprosi rywalkę do gabinetu, żeby sprawdzić jej torbę.

To prawda? Nie zniosę myśli, że w naszej szkole jest złodziej. Nie martw się - zajmę się tym.

— Po zgłoszeniu kradzieży do doradczyni.

Czy mogę zajrzeć do twojej torby? ... ...to nie należy do Ciebie, prawda?! Co ty wyprawiasz z czyjąś własnością?

— Doradczyni po zgłoszeniu o kradzieży.

Wrobienie w palenie

Gracz musi poprosić Info-chan o paczkę papierosów, z listy zrzutów. Potem należy włożyć je do torby Kokony. Następnym krokiem będzie zgłoszenie tego do doradczyni, która po szkole poprosi Kokonę o przyjście do biura, gdzie sprawdzi jej torbę.

To czyste pogwałcenie zasad szkolnych, nie mówiąc o tym, że to nielegalne. Jeśli to co mówisz jest prawdą, będzie musiała się zmierzyć z poważnymi konsekwencjami. Porozmawiam sobie z nią.

— Po zgłoszeniu Kokony, o to, że pali do doradczyni.

Muszę zajrzeć do twojej torby... ...papierosy?! Nie ma wymówek za noszenie czegoś takiego!

— Genka po zgłoszeniu o łamaniu reguł szkoły.

Wrobienie w robienie zdjęć majteczek

Żeby wrobić rywalkę w robienie zdjęć majteczek, należy w czwartek pójść za Kokoną do szatni. Kiedy będzie brała kąpiel, należy ukraść jej telefon z szafki. Po wykonaniu tego, należy tym telefonem zrobić zdjęcie majteczek jakiejś uczennicy. Potem należy go położyć na blacie w kuchni obok miejsca, gdzie Kokona robi octodogs'y. Kiedy rywalka zauważy swój telefon, należy poinformować doradczynie. Potem prosi rywalkę o przyjście do gabinetu, a potem sprawdza jej telefon.

To bardzo poważne oskarżenia. Mam nadzieję, że nie kłamiesz. Oby było to jedynie zwykłe nieporozumienie. Zbadam tę sprawę.

— Po zgłoszeniu robienia zdjęć majteczek do doradczyni.

Czy mogłabym zobaczyć na chwilę Twój telefon?... ...CO TO JEST?! Mogłabyś wytłumaczyć co robi coś takiego w Twoim telefonie?

— Doradczyni po zgłoszeniu o robieniu zdjęć majteczek.

Wrobienie w oszukiwanie na teście

Gracz będzie musiał w piątek ukraść arkusz z odpowiedziami na test z pokoju nauczycielskiego. Niestety nie będzie to proste, ponieważ wykradanie wydaje dźwięk. Aby ukraść arkusz trzeba poczekać, aż do pokoju nauczycielskiego przyjdzie Kyoshi Taiso, podłożyć radio i poczekać, aż Kyoshi usłyszy je. Po kradzieży trzeba wziąć arkusz do wschodnich drzwi klubu informacyjnego i poprosić Info-chan o skopiowanie arkuszu. Potem należy oddać oryginał do pokoju nauczycielskiego (oczywiście wraz z odwróceniem uwagi Kyoshi), a podróbkę pod ławkę Kokony. Na koniec trzeba to zgłosić Gence i iść na lekcje.

-Co to jest, to w Twojej ławce? Arkusz z odpowiedziami? Ściągasz?! Niedopuszczalne! Idziesz ze mną! Będziemy mieć długą pogawędkę o zachowaniach, które nie są tolerowane w tej szkole!

Jeśli ukradniemy arkusz, ale nie skopiujemy go, tylko położymy od razu na ławce Kokony, nauczyciel zauważy brak kartki i zmieni odpowiedzi w teście. Wtedy próba wyrzucenia ucznia ze szkoły się nie powiedzie.

Wskaźnik wydalenia

WskaźnikWydalenia
Im niższy jest wskaźnik, tym bliżej nam do wydalenia rywalki ze szkoły. Każde zgłoszenie obniży wskaźnik o 20%. Kiedy osiągnie 0%, rywalka (w tym przypadku Kokona) zostanie wydalona.
Już koniec! Dawałam Ci zbyt dużo szans. Kilkukrotnie złamałaś zasady szkolne i ignorowałaś moje ostrzeżenia. Nie pozostawiasz mi wyboru, zostajesz wydalona na zawsze!

— Gdy wskaźnik wydalenia osiągnie zero.

Ciekawostki

Old snitch
  • Ostatnia metoda wydalenia została dodana w aktualizacji z 31 marca 2016 roku, reszta zaś została dodana w aktualizacji z 1 maja 2016 roku.
  • W aktualizacji z 29 czerwca 2016 roku utrudniono wykonanie ostatniej metody wydalenia, poprzez nauczycielki przebywające w pokoju nauczycielskim.
  • Jak wyjawił Dev, jeśli pozbędziemy się wszystkich rywalek poprzez wydalenie, Senpai będzie miał negatywną opinię u kobiet[1].
  • W przyszłości będzie można wydalić uczniów robiąc mu zdjęcia w chwili, gdy łamie przepisy szkolne i wysyłać je do Genki.
  • W starszych wersjach ta metoda eliminacji nazywała się „Snitch”.
  • Wiele rzeczy z tej metody eliminacji było sugestią graczy.[2]

Przypisy

  1. https://redd.it/4c2j52
  2. https://redd.it/4bl86r