FANDOM

Wydarzenia (ang. Events) – jak sama nazwa wskazuje, są to specjalne wydarzenia dzięki którym można wykonać pewne solucje w grze. Najważniejsze wydarzenia będą posiadać rywalki, ale w przyszłości prawdopodobnie będę je mieć też inne NPC.

Testowe rywalki

Wydarzenia związane z Kokoną

Rozmowa telefoniczna

W poniedziałek o 7:45AM (dawniej o 7:30AM), Kokona rozmawia ze swoim sponsorem przez telefon. Po podsłuchaniu rozmowy, Yandere-chan pozna temat Pieniądze oraz profil Kokony się zaaktualizuje. Na podstawie tej rozmowy będziemy mogli oczernić Kokonę w internecie, w celu obniżenia jej reputacji. W czasie jej rozmowy można wylać na nią krew lub wodę, a nawet zrzucić wiadro z ciężarkami.

Rozmowa z Saki

RSMzKHnD 1-3-17.png
W czasie poniedziałkowego lunchu, Kokona idzie na dach, aby porozmawiać z Saki. Po podsłuchaniu tej rozmowy, profil Kokony znów się zaktualizuje, a protagonistka pozna temat Przyjaciele. Na podstawie tej rozmowy będziemy mogli zostawić w szafce Kokony liścik.

W liściku, oprócz tematów i godzin spotkania, mamy też do wyboru jego miejsce. Po wybraniu fontanny, będzie można utopić Kokonę, jednak żeby zrobić to bez świadków, trzeba będzie umówić się z nią w czasie godzin przerwy obiadowej. Najlepszą opcją jest umówienie się z nią na dachu, gdzie będzie można zepchnąć ją albo zaoferować jej pomoc.

Wyjście do toalety

W środę o 7:30AM, Kokona idzie do łazienki na parterze, aby załatwić swoje potrzeby fizjologiczne. Można ją wtedy porazić prądem, utopić czy też wylać na nią jakąś ciecz, po czym ona idzie się umyć do szatni

Kiedyś w grze była możliwość zmiażdżenia Kokony, gdy ta korzysta z toalety.

Środowy lunch

W środę, w czasie lunchu, Kokona bierze swoje bento i idzie na dziedziniec. Pozostawia bento na jednej z ławek po czym idzie na chwilę powzdychać do Senpai'a. Jednak obecnie wzdycha do nikogo, gdyż Senpai w tym czasie je obiad na dachu, gdzie w przyszłości będzie miał wydarzenie z Osaną.

Mamy wtedy szansę na zatrucie jej benta. Gdy wróci, zacznie jeść swój obiad.

Wyjście do szatni

O 7:30AM, w czwartek, Kokona idzie się umyć do szatni. Można wtedy ukraść jej telefon, aby wrobić ją w zdjęcia majtek lub zabić bez świadków i móc od razu się umyć oraz przebrać.

Robienie ośmiorniczek

KHROwKlKu 15-2-17.png
Zawsze po zakończonych lekcjach Kokona idzie do klubu kulinarnego, aby wykonać ośmiorniczki.

Jeśli wcześniej ukradliśmy jej telefon, to będziemy mogli go teraz podłożyć i naskarżyć Gence na nią.

Również, jeśli Ayano jest w kółku teatralnym i ma założone rękawiczki, może zabrać nóż, którym Kokona przygotowywała ośmiorniczki, zabić kogoś i zostawić broń, po czym policja znajdzie na nim odciski palców Kokony i to ją aresztują.

Spotkanie z wielbicielem

Gdy zeswatamy Kokonę z Riku, ta około 5:30PM włoży mu list do jego szafki z prośbą o spotkanie pod drzewem zakochanych. Po paru minutach, jej wielbiciel odczyta wiadomość i pobiegnie do Kokony.

Oficjalne rywalki

Wydarzenia związane z Osaną

Rozmowa przed lekcjami

Wiadomo, że każda rywalka, w tym również Osana, codziennie o 7:00AM będzie rozmawiała z Senpai'em. Z tych konwersacji będzie można się dowiedzieć, gdzie w przyszłości dana rywalka spotka się z Senpai'em. Poprosi go wtedy by spotkał się z nią na przerwie obiadowej.

Rozmowa na dziedzińcu

Osana rozmawia z Senpaiem.png
W przyszłości, o 7:15AM Osana i Senpai będą mieli konwersację na dziedzińcu. Jednak możliwe. że była to tylko reakcja Osany na widok morderstwa dokonanego przez Yandere-chan.

Rozmowa telefoniczna

O 7:45AM, Osana będzie rozmawiać z kimś przez telefon. Jest wyraźnie zdenerwowana na osobę, z którą rozmawia i nawet grozi, że „skopie mu tyłek”. Również wypowiada zdanie „trzymaj się z daleka od niego”, lecz nie wiadomo o kim mówi.

Poniedziałkowy lunch

Z rozmowy Osany i Senpai'a, która odbyła się rano, wiadomo, że Osana chce się z nim spotkać na dachu w czasie lunchu. Wtedy Osana wręczy Senpai'owi, przygotowane przez nią bento.

Jeśli Yandere-chan nie zatruje benta Senpai'a, ani Osany, to obydwoje skonsumują ten obiad i wrócą do klas.

Jeśli zatruje bento Osany, to ta pójdzie wymiotować do toalety. Wtedy jest szansa na utopienie jej, ale w toalecie będą też inne dziewczyny.

Po otruciu benta Senpai'a czy Osany trutką na szczury albo lekami powodującymi wymioty, postacie pobiegną do łazienki i będą wymiotować. Jeśli otrute będzie tylko bento Senpai'a, to jego relacje z Osaną spadną.

Jeśli jednak zatrujemy bento Osany śmiercionośną trucizną i ona umrze na oczach Senpai'a, to jego psychika spadnie o 40%, a rywalka zostanie wyeliminowana.

Usunięte

Kokona przy fontannie

Drowning1.png
W starszych wersjach Kokona około 7:07AM podchodziła do fontanny i stała obok niej kolejne 6 minut. Wtedy był czas na utopienie jej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki