FANDOM

Yandere-kun
Yandere-kun
Yandere-kun-normal-full-0
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klub Zależny od gracza
Wiek 17 lat
Osobowość Niezrównoważony
Miłość Senpai (żeńska odpowiedniczka)
Siła Zależna od gracza
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary
Kolor oczu Ciemnoszary

Yandere-kun – męski odpowiednik Yandere-chan oraz protagonista w grze. Został dodany w aktualizacji 8 marca 2017.

Wygląd

YandereKun

Yandere-kun w wyobraźni YandereDeva

Yandere-kun, jako męski odpowiednik Yandere-chan jest podobny do niej, a ponieważ Senpai jest również specjalnie upodobniony do niej, to według YandereDeva będzie on wyglądał jak jego sadystyczna wersja[1]. Yandere-kun posiada ciemnoszare, krótkie, lekko rozczochrane włosy z grzywką, a jego oczy są również ciemnoszare. Ubiera się w domyślny męski mundurek, ale bez czarnej bluzy, lub mundurek nr. 3.

Opis

Wiele osób proponowało możliwość gry postacią męską aniżeli żeńską. To zajmie znacznie więcej czasu i pieniędzy, ponieważ męski protagonista nie może zostać dodany do gry bez męskich odpowiedników wszystkich animacji i tekstów Yandere-chan. Jednakże, jeśli by się to stało, to jaki byłby „Yandere-kun”?

Jedną możliwością jest to, że Yandere-kun - tak jak jego żeńska odpowiedniczka - jest chłopakiem bez emocji, który nie ma żadnego powodu, aby żyć...dopóki nie poznał Senpai'a i nareszcie zaczął odczuwać takie same emocje i uczucie, jakich wszyscy inni mogą doświadczać. Yandere-kun będzie poszukiwał i eliminował każdego, kto mógłby zabrać mu Senpai'a, ponieważ nie chce stracić jedynej rzeczy, która sprawia, że czuje jak to jest być żywym.

Kolejną możliwością jest, aby Yandere-kun był sadystyczną osobą, która wykazuje obsesję, aby nadać swojemu życiu sens. Naznaczył dziewczynę, aby była „jego” własnością. Poluje na każdego, kto flirtuje z Senpai'em, ponieważ jest to dla niego jak gra... gra o śmierć.

Jaką osobą będzie Yandere-kun? I czy w ogóle pojawi się Yandere-kun? Tylko czas pokaże.

Osobowość

Yandere-kun jak sama nazwa wskazuje, jest Yandere. W prawdzie, na oficjalnej stronie gry ma osobowość „Niezrównoważony”, a nie, tak jak jego żeńska odpowiedniczka, „Chory z miłości”, jednak jest tak najprawdopodobniej dlatego, ponieważ YandereDev planuje go scharakteryzować inaczej niż Yandere-chan[2]. Chce, by był sadystyczny i obsesyjny, aby nadać swojemu życiu sens, a dziewczynę w której się zakochał, uznał za swoją własność i eliminował każdego kto z nią flirtuje.

Jednak, jest też możliwość, by był taki jak jego żeńska odpowiedniczka, czyli chłopakiem bez emocji i powodu do życia, który zaczął je odczuwać po poznaniu Senpai'a, dlatego eliminuje każdego, kto może mu ją odebrać.

Ciekawostki

  • W aktualizacji z 8 marca, YandereDev dodał eksperymentalną opcję dodania go do gry. By to zrobić, należy wejść do menu Easter Eggów i wcisnąć 8.
  • Mundurek który nosi to albo mundurek nr 1, ale bez czarnej bluzy, albo mundurek nr 3, gdyż oba wyglądają tak samo co szczególnie widać w filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video”. W tym samym filmiku zostały również pokazane męskie wersje wszystkich rywalek i Info-chan, co w prawdzie było tylko żartem ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będą one miały, jeśli będziemy grać Yandere-kun'em.
  • Prawdopodobnie będzie miał na imię Ayanu Aishi.
  • Całkiem możliwe, że jego aktorem głosowym będzie Alejandro Saab.[3]

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/665421179415568386
  2. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/4t6tab/since_weve_got_a_thread_for_female_senpai_lets/
  3. https://www.youtube.com/watch?v=jM2xD9jxktA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki