FANDOM

Yandere-kun
Yandere-kun
Yandere-kun-normal-full-0.png
Informacje Biologiczne
Płeć Mężczyzna
Pozycja Uczeń
Klub Zależny od gracza
Wiek 17 lat
Osobowość Niezrównoważony
Miłość Senpai (żeńska odpowiedniczka)
Siła Zależna od gracza
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnoszary
Kolor oczu Ciemnoszary

Yandere-kun – męski odpowiednik Yandere-chan oraz protagonista w grze. Został dodany w aktualizacji 8 marca 2017.

Wygląd

YandereKun.png

Yandere-kun w wyobraźni YandereDeva

Yandere-kun ma krótkie, ciemnoszare włosy z prostą grzywką opadającą na jego oczy, które również są tego samego koloru, co włosy. Nosi jeden z męskich mundurków szkolnych. Jest wyższy od reszty uczniów. Według YandereDeva, Yandere-kun wygląda jak psychopatyczna wersja Senpai'a.

Opis

Wiele osób proponowało możliwość gry postacią męską aniżeli żeńską. To zajmie znacznie więcej czasu i pieniędzy, ponieważ męski protagonista nie może zostać dodany do gry bez męskich odpowiedników wszystkich animacji i tekstów Yandere-chan. Jednakże, jeśli by się to stało, to jaki byłby „Yandere-kun”?

Jedną możliwością jest to, że Yandere-kun - tak jak jego żeńska odpowiedniczka - jest chłopakiem bez emocji, który nie ma żadnego powodu, aby żyć...dopóki nie poznał Senpai'a i nareszcie zaczął odczuwać takie same emocje i uczucie, jakich wszyscy inni mogą doświadczać. Yandere-kun będzie poszukiwał i eliminował każdego, kto mógłby zabrać mu Senpai'a, ponieważ nie chce stracić jedynej rzeczy, która sprawia, że czuje jak to jest być żywym.

Kolejną możliwością jest, aby Yandere-kun był sadystyczną osobą, która wykazuje obsesję, aby nadać swojemu życiu sens. Naznaczył dziewczynę, aby była „jego” - jego własnością. Poluje na każdego, kto flirtuje z Senpai'em, ponieważ jest to dla niego jak gra... gra o śmierć.

Jaką osobą będzie Yandere-kun? I czy w ogóle pojawi się Yandere-kun? Tylko czas pokaże.

Ciekawostki

  • W przeciwieństwie do swojej żeńskiej wersji na oficjalnym arcie, nie nosi domyślnego mundurku, tylko mundurek numer 3.
  • W aktualizacji z 8 marca, YandereDev dodał eksperymentalną opcję dodania go do gry. By to zrobić, należy wejść do menu Easter Eggów i wcisnąć 8.
  • W filmiku „Yandere Simulator: Male Introduction Video” zostały pokazane męskie wersje wszystkich rywalek i Info-chan. W prawdzie był to tylko żart ze strony YandereDeva, jednak nie wykluczone, że taki model będą one miały, jeśli będziemy grać Yandere-kun'em.
  • Prawdopodobnie będzie miał na imię Ayanu Aishi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki