FANDOM

Yui Rio
Yui Rio
Portret Yui z 18-3-2017.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 1-1
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Zła
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Czerwony

Yui Riouczennica Akademi High School.

Wygląd

Yui ma czerwone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w krótki kucyk, z prawej strony głowy. W plikach gry biust Yui to 0,5, i jest to najmniejszy możliwy rozmiar biustu w grze. YandereDev mówi, że w prawdziwym życiu Yui miałaby rozmiar AA, czyli także najmniejszą miseczkę. Na prawej ręce Yui ma czerwoną bransoletkę przyjaźni i nosi czerwone majtki i czerwone zakolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

YRPdZ.PNG

Yui zakrywająca twarz. Reakcja Yui na robienie jej zdjęcia.

Yui jest zła. Jako jedyna w grze posiada tą osobowość i oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, pochwali Yandere-chan i zapewni, że nikomu nie powie o tym co widziała, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, będzie zadowolona z Yandere-chan, ale nie będzie chciała z nią rozmawiać, by nie być wmieszana w morderstwo. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy same zwłoki lub będzie świadkiem morderstwa przez niewolnika, ale następnego dnia będzie można z nią rozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma główną bohaterkę (prawdopodobnie tylko po to, by nie pokazać swojej prawdziwej natury przed innym, chociaż i tak robi to w przypadku morderstwa przez niewolnika).

Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, zirytuje się i zakryje twarz dłonią.

Z tematów konwersacji nienawidzi kotków i samotności, ale za to uwielbia brutalność i plotkowanie.[1]

Co ciekawe, dzięki jej wyjątkowej osobowości, podczas plotkowania z nią reputacja nam nie spada.

Druelbozo, kiedyś żartował, że Yui jest taka zła, z powodu swojego „kompleksu małych piersi”. Gdyby miała sobie wybrać „chłopaka” prawdopodobnie był by to Haruto Yuto. Yuna Hina również, uważa Yui za najlepszą przyjaciółkę.

Relacje

Yuna Hina

Według Druelbozo, Yuna uważa za swoją najlepszą przyjaciółkę Yui, i nie wie o jej prawdziwej naturze, jednak wie, że ma ona "charakterek". Na jednym z jego artów przedstawiających "żeńską tęczową szóstkę" Yui klepała Yunę po tyłku, żeby szybciej szła, czym Yuna była zawstydzona. Drulbozo żartował, że Yui chce "zdobyć ten tyłek". Mimo to, Yuna jest całkowicie obojętna Yui i zawsze ucieszy się z jej śmierci.

Mei Mio

Druelbozo, na jednym z jego artów, przedstawiającym nową fryzurę Mio, trzymała ona w ręce niebieskie okulary, ale był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak tego nie dostrzegło i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie ma tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła. Również na tym samym arcie, zostały pokazane, nowe mundurki, które mogą być dostępne w finalnej grze.

Pozostałe dziewczyny

Kokoną Haruka, Saki Miyu, i Koharu Hinatą oraz prawdopodobnie Musume Ronshaku, również uważają Yui za przyjaciółkę, ale zważywszy na to, że nawet najbardziej zaufana osoba jest jej obojętna, to ona tym bardziej i również ucieszy się ze śmierci każdej z nich.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Nielubiane/Znienawidzone

Rutyna

Yui, jak reszta uczniów, przychodzi do szkoły o 7:00 AM i zmienia buty. Około 7:06 AM Yui idzie na dziedziniec, aby porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami. O 8:00 AM idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 PM idzie do kafeterii, aby znów porozmawiać, ze swymi koleżankami. Około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i siedzi tam do 3:30 PM. Następnie idzie do klubu kulinarnego i tam siedzi do 5:25 PM, a następnie idzie do domu.

Ciekawostki

  • W starszych wersjach gry, Yui Rio nazywała się Yui Hirasawa, jak główna bohaterka anime „K-ON!”.
  • Według niektórych fanów Yui Rio była wzorowana postacią CUL z Vocaloid.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku nosiła tą samą kitkę co Yuna, tylko że jej kucyk był z drugiej strony głowy.
  • Jej „męski odpowiednik” to Haruto Yuto.
  • Istnieje teoria, że może mieć coś wspólnego z Fun Girl.
  • Aktualnie jest jedyną postacią w grze, która posiada osobowość „Zły”, z którą gracz może mieć normalne interakcje. Jednak w przyszłości prawdopodobnie będą inne postacie o tej osobowości.
  • Od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku posiada tą samą fryzurę co Yandere-chan, co jest błędem odświeżania kodu, przez YandereDeva.
    • Zostało to naprawione w aktualizacji z 4 stycznia 2017 roku.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku.
  • Czerwone majtki i pończochy zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 https://youtu.be/oOeowcZlI48

Więcej z Fandomu

Losowa wiki