FANDOM

Yui Rio
Yui Rio
Portret Yui z 18-3-2017
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 1-1
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Mściwa
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Czerwony

Yui Rio (jap. 理央 結) – usunięta uczennica Akademi High School.

Wygląd

Yui miała czerwone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy były uczesane w krótki kucyk, z prawej strony głowy. Rozmiar biustu Yui to 0,5, będący najmniejszym w grze. Na prawej ręce dziewczyna nosiła czerwoną bransoletkę przyjaźni, nosiła także czerwone majtki i zakolanówki. Ubierała się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosowałby go inaczej.

Osobowość

YRPdZ

Yui zakrywająca twarz. Reakcja Yui na robienie jej zdjęcia.

Yui była mściwa. Oznacza to, że jeśli sama była świadkiem morderstwa znienawidzonej przez siebie osoby lub ucznia z niską reputacją to pochwaliła Yandere-chan i zapewniła, że nikomu nie powie o tym co widziała, po czym uciekała ze szkoły. Następnego dnia, była zadowolona z Yandere-chan, ale nie chciała z nią rozmawiać, by nie być wmieszana w morderstwo. Lecz gdy zobaczyła morderstwo innej osoby, to uciekała ze szkoły i wzywała policję. Z kolei jeśli była świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, mogła być jedną z czterech osób, która zatrzymałaby główną bohaterkę.

Po zauważeniu zwłok uciekała ze szkoły i dzwoniła po policję. Lecz inaczej komentowała zwłoki znienawidzonej osoby lub ucznia z niską reputacją, niż innych uczniów.

Dzięki temu, że była mściwa, plotkowanie z nią nie odejmowało punktów reputacji protagonistce.

Gdy Ayano chciała zrobić jej zdjęcie, irytowała się i zakrywała twarz dłonią.

Yui nienawidziła tego, że ma taki mały biust, więc dlatego uważała Yunę za najlepszą przyjaciółkę, bo miała rozmiar biustu najbardziej zbliżony do swojego.[1]

Opis

Wyobrażam sobie, że podobnie, jak Yandere-chan, nie ma nawyku do otwartego uzewnętrzniania swoich uczuć. Możliwe, że na pewnym etapie swojego życia poznaliście osobę, która miała niesamowicie mroczne myśli, ale nigdy byście jej o to nie podejrzewali, ponieważ świetnie potrafiła to maskować.

Uznałem, że wybrała ona spędzanie czasu z tłumem popularnych ludzi oraz przyłączyła się do klubu nie przez zainteresowanie nimi, ale z powodu tego, iż postrzega ich, jako „ochronę”. Jeśli jest częścią zwartej społeczności (klika lub sitwa), wtedy będzie mniej podatna na groźby, gdyż zaatakowanie jej oznaczać będzie zaatakowanie całej grupy.

Kiedy spotyka się z innymi dziewczynami, może myśleć „Ugh, te płytkie dziewczynki zawsze rozmawiają o najbardziej idiotycznych rzeczach…”, jednak na jej twarzy widnieje uśmiech, a ona sama udaje, że cała reszta jest ważna. Tak długo, jak utrzymuje tę farsę, dostaje efekt uboczny w postaci ochrony socjalnej.

Tylko ujrzenie śmierci lub martwego ciała mogłoby na moment pokazać jej prawdziwe oblicze; całą resztę czasu będzie zachowywać się zupełnie zwyczajnie, by nikt nie podejrzewał, jaka jest naprawdę.

— YandereDev [2]

Relacje

Yuna Hina

Yui uznawała ją za najlepszą przyjaciółkę[1], lecz Yuna nie wiedziała o jej prawdziwej naturze, jednak była świadoma, że miała ona „charakterek”.

Na jednym z artów Druelboza przedstawiających „żeńską tęczową szóstkę” Yui klepała Yunę po pośladkach, żeby szybciej szła, czym Yuna była zawstydzona. Drulbozo żartował, że Yui chce „zdobyć ten tyłek”.[3]

Mei Mio

Druelbozo, na jednym ze swoich artów, który przedstawiał nową fryzurę Mei, umieścił dziewczynę, trzymającą w ręce niebieskie okulary, lecz był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak nie dostrzegło tego i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie nosi tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła. Lecz od aktualizacji z 1 września 2017 roku Mei nosiła okulary.

Pozostałe dziewczyny

Kokona Haruka, Saki Miyu i Koharu Hinata również uważały Yui za przyjaciółkę.

Tematy konwersacji

Lubiane

  • Brutalność
  • Plotkowanie

Nielubiane

Rutyna

Yui, jak reszta uczniów, przychodziła do szkoły o 7 i zmieniała buty. Około 7:06 Yui szła na dziedziniec, aby porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami. O 8 szła w kierunku swojej klasy. O 13 szła do kafeterii, aby znów porozmawiać, ze swymi koleżankami. Około 13:22, wracała do swojej klasy i siedziała tam do 15:30. Potem do godziny 16:00 sprzątała szkołę, wraz z innymi uczniami. Następnie szła do klubu kulinarnego i tam siedziała do 17:25, a następnie szła do domu.

Ciekawostki

  • W starszych wersjach gry, dziewczyna nazywała się Yui Hirasawa, tak samo, jak główna bohaterka anime „K-On!”.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku nosiła tą samą kitkę co Yuna, tylko że jej kucyk był z drugiej strony głowy.
  • Jej „męski odpowiednik” to Haruto Yuto.
  • Istnieje teoria, że może mieć coś wspólnego z Fun Girl.
  • Od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku posiada tą samą fryzurę co Yandere-chan, co jest błędem odświeżania kodu, przez YandereDeva.
    • Zostało to naprawione w aktualizacji z 4 stycznia 2017 roku.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku.
  • Czerwone majtki i pończochy zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Yui uważa, że Info-chan to szkolna legenda lub mit.[1]
  • Z „Tęczowej Szóstki” Dev lubi ją najbardziej, po Kokonie i Saki.[4]
  • Została usunięta w aktualizacji z 18 sierpnia 2018 roku. Możliwe jednak, że powróci w trybie 1980[5].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 https://redd.it/7xl3a8
  2. https://redd.it/606ib2/
  3. http://comments.deviantart.com/1/604509073/4110913711
  4. https://redd.it/8ypr2s
  5. https://yanderedev.wordpress.com/2018/08/18/mid-august-progress-report-new-students-new-clubs-new-task/