FANDOM

Yui Rio
Yui Rio
Portret Yui z 18-3-2017
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 1-1
Klub Kulinarny (w przyszłości artystyczny[1])
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Złośliwa
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Czerwony
Kolor oczu Czerwony

Yui Riouczennica Akademi High School.

Wygląd

Yui ma czerwone włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w krótki kucyk, z prawej strony głowy. Rozmiar biustu Yui to 0,5, będący najmniejszym w grze. Na prawej ręce dziewczyna nosi czerwoną bransoletkę przyjaźni i nosi czerwone majtki i czerwone zakolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz dostosuje go inaczej.

Osobowość

YRPdZ

Yui zakrywająca twarz. Reakcja Yui na robienie jej zdjęcia.

Yui jest złośliwa. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa znienawidzonej przez siebie osoby lub ucznia z niską reputacją to pochwali Yandere-chan i zapewni, że nikomu nie powie o tym co widziała, po czym ucieknie ze szkoły. Następnego dnia, będzie zadowolona z Yandere-chan, ale nie będzie chciała z nią rozmawiać, by nie być wmieszana w morderstwo. Lecz gdy zobaczy morderstwo innej osoby, to ucieknie ze szkoły i wezwie policję. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która zatrzyma główną bohaterkę.

Gdy Ayano będzie chciała zrobić jej zdjęcie, zirytuje się i zakryje twarz dłonią.

Z tematów konwersacji nienawidzi kotków i samotności, ale za to uwielbia brutalność i plotkowanie.[2]

Co ciekawe, dzięki jej wyjątkowej osobowości, podczas plotkowania z nią reputacja nam nie spada.

Yui nienawidzi tego, że ma taki mały biust, więc dlatego uważa Yunę za najlepszą przyjaciółkę, bo ma rozmiar biustu najbardziej zbliżony do Yui.[3]

Opis

Wyobrażam sobie, że podobnie, jak Yandere-chan, nie ma nawyku do otwartego uzewnętrzniania swoich uczuć. Możliwe, że na pewnym etapie swojego życia poznaliście osobę, która miała niesamowicie mroczne myśli, ale nigdy byście jej o to nie podejrzewali, ponieważ świetnie potrafiła to maskować.

Uznałem, że wybrała ona spędzanie czasu z tłumem popularnych ludzi oraz przyłączyła się do klubu nie przez zainteresowanie nimi, ale z powodu tego, iż postrzega ich, jako „ochronę”. Jeśli jest częścią zwartej społeczności (klika lub sitwa), wtedy będzie mniej podatna na groźby, gdyż zaatakowanie jej oznaczać będzie zaatakowanie całej grupy.

Kiedy spotyka się z innymi dziewczynami, może myśleć „Ugh, te płytkie dziewczynki zawsze rozmawiają o najbardziej idiotycznych rzeczach…”, jednak na jej twarzy widnieje uśmiech, a ona sama udaje, że cała reszta jest ważna. Tak długo, jak utrzymuje tę farsę, dostaje efekt uboczny w postaci ochrony socjalnej.

Tylko ujrzenie śmierci lub martwego ciała mogłoby na moment pokazać jej prawdziwe oblicze; całą resztę czasu będzie zachowywać się zupełnie zwyczajnie, by nikt nie podejrzewał, jaka jest naprawdę.

— YandereDev [4]

Relacje

Yuna Hina

Yui uznaje ją za najlepszą przyjaciółkę[3], lecz Yuna nie wie o jej prawdziwej naturze, jednak wie, że ma ona „charakterek”.

Na jednym z artów Druelboza przedstawiających „żeńską tęczową szóstkę” Yui klepała Yunę po tyłku, żeby szybciej szła, czym Yuna była zawstydzona. Drulbozo żartował, że Yui chce „zdobyć ten tyłek”. Mimo to, Yuna jest całkowicie obojętna Yui i zawsze ucieszy się z jej śmierci.

Mei Mio

Druelbozo, na jednym z jego artów, przedstawiającym nową fryzurę Mio, trzymała ona w ręce niebieskie okulary, ale był to tylko element dekoracyjny. Wiele osób, jednak tego nie dostrzegło i wypytywało się Druelboza czemu Mei nie ma tych okularów w grze, więc Druelbozo postanowił zażartować i po tym opublikował art, na którym Yui zabrała Mei okulary i stwierdził, że to właśnie dlatego Mei nie ma ich w grze - bo Yui jej ukradła. Lecz od aktualizacji z 1 września 2017 roku Mei nosi okulary.

Pozostałe dziewczyny

Kokoną Haruka, Saki Miyu i Koharu Hinatą, również uważają Yui za przyjaciółkę, ale zważywszy na to, że nawet najbardziej zaufana osoba jest jej obojętna, to ona tym bardziej i również ucieszy się ze śmierci każdej z nich.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Lubiane

Nielubiane/Znienawidzone

Rutyna

Yui, jak reszta uczniów, przychodzi do szkoły o 7:00 AM i zmienia buty. Około 7:06 AM Yui idzie na dziedziniec, aby porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami. O 8:00 AM idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 PM idzie do kafeterii, aby znów porozmawiać, ze swymi koleżankami. Około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i siedzi tam do 3:30 PM. Następnie idzie do klubu kulinarnego i tam siedzi do 5:25 PM, a następnie idzie do domu.

Ciekawostki

  • W starszych wersjach gry, dziewczyna nazywała się Yui Hirasawa, tak samo, jak główna bohaterka anime „K-On!”.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku nosiła tą samą kitkę co Yuna, tylko że jej kucyk był z drugiej strony głowy.
  • Jej „męski odpowiednik” to Haruto Yuto.
  • Istnieje teoria, że może mieć coś wspólnego z Fun Girl.
  • Od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku posiada tą samą fryzurę co Yandere-chan, co jest błędem odświeżania kodu, przez YandereDeva.
    • Zostało to naprawione w aktualizacji z 4 stycznia 2017 roku.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku.
  • Czerwone majtki i pończochy zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.
  • Yui uważa, że Info-chan to szkolna legenda lub mit.[3]

Przypisy

  1. https://redd.it/7viq1t
  2. 2,0 2,1 2,2 https://youtu.be/oOeowcZlI48
  3. 3,0 3,1 3,2 https://redd.it/7xl3a8
  4. https://redd.it/606ib2/