FANDOM

Yuna Hina
Yuna Hina
Yuna Hina 7 portret.png
Informacje Biologiczne
Płeć Kobieta
Pozycja Uczennica
Klasa 1-2
Klub Kulinarny
Wiek Prawdopodobnie 16 lat
Osobowość Motyl społeczny
Miłość Brak
Siła Niezdolna do samoobrony
Wygląd Zewnętrzny
Kolor włosów Ciemnożółty
Kolor oczu Ciemnożółty

Yuna Hinauczennica Akademi High School.

Wygląd

Yuna ma żółte włosy i oczy tego samego koloru, ale o jaśniejszym odcieniu. Jej włosy są uczesane w średni kucyk, z lewej strony głowy. W plikach gry biust Yuny to 0,8, a według YandereDeva w prawdziwym życiu było by to A. Na prawej ręce Yuna ma żółtą bransoletkę przyjaźni. Nosi również żółte majtki i żółte zakolanówki. Ubiera się w domyślny mundurek, chyba, że gracz go dostosuje.

Osobowość

YHPdZ.PNG

Yuna pozująca do zdjęcia.

Yuna jest motylem społecznym. Oznacza to, że jeśli sama będzie świadkiem morderstwa, ucieknie do rogu dziedzińca i zadzwoni po policję. Jeśli przyjdziemy w to miejsce Yuna głośno krzyknie przez co wszyscy obecni uczniowie zwrócą na nas uwagę. Gdy znowu kogoś zabijemy przy niej, Yuna się skuli ze strachu. Jak uda nam się schować zwłoki przed przyjazdem policji, następnego dnia, podobnie jak samotnik i pupilek nauczyciela, nie będzie chciała z nami rozmawiać, bo będzie zła na Yandere-chan i przysięgnie jej, że powie wszystkim o jej prawdziwej naturze. Tak samo się zachowa, jeśli zobaczy samo ciało z tą różnicą, że jak przyjdziemy w miejsce w które uciekła już nie będzie krzyczała i następnego będzie można z nią porozmawiać. Z kolei jeśli będzie świadkiem morderstwa, razem z kilkoma innymi uczniami, może być jedną z czterech osób, która nas zatrzyma.

Jeśli będziemy chcieli zrobić jej zdjęcie, ucieszy się i zapozuje nam.

Z tematów konwersacji nienawidzi samotności i uwielbia plotkowanie

Według Druelbozo, Yuna uważa za swoją najlepszą przyjaciółkę Yui Rio, a gdyby miała się w kimś zakochać prawdopodobnie byłby to Sota Yuki.

Relacje

Yui Rio

Według Druelbozo, Yuna uważa za swoją najlepszą przyjaciółkę Yui, i nie wie o jej prawdziwej naturze, jednak wie, że ma ona "charakterek". Na jednym z jego artów przedstawiających "żeńską tęczową szóstkę" Yui klepała Yune po tyłku, żeby szybciej szła, czym Yuna była zawstydzona. Drulbozo żartował, że Yui chce "zdobyć ten tyłek".

Pozostałe dziewczyny

Yuna przyjaźni się również z Kokoną Haruka, Saki Miyu, Mei Mio i Koharu Hinatą. Dziewczyna prawie codziennie plotkuje z nimi na dziedzińcu i w kafeterii, oraz uczęszcza z nimi do klubu kulinarnego. Również prawdopodobnie utrzymuje dobre kontakty z Musume Ronshaku.

Tematy konwersacji

Osobny artykuł: Tematy konwersacji.

Yuna lubi:

Yuna nie lubi:

  • Samotności

Rutyna

Yuna idzie do szkoły o 7:00 AM. Potem podchodzi do swojej szafki, zmienia buty, a potem idzie na dziedziniec, aby porozmawiać ze swoimi przyjaciółkami do 8:00 AM. O 8:00 AM, idzie w kierunku swojej klasy. O godzinie 1:00 AM idzie do kafeterii, gdzie rozmawia z resztą dziewcząt. O około 1:22 PM, wraca do swojej klasy i zostaje tam do 3:30 PM, po czym udaje się do klubu kulinarnego na zajęcia klubowe.

Ciekawostki

  • Niektórzy uważają, że jej wygląd jest oparty na znanym fanowskim Vocaloidzie, Akicie Neru.
  • Przed aktualizacją z 8 lutego 2016 roku była bardzo podobna do, usuniętej uczennicy, Victim-chan. Aktualnie mają jedynie ten sam kolor oczu i włosów.
  • W starszych wersjach gry, nazywała się Mio Akiyama, a później Mio Akiya.
  • Jej „męski odpowiednik” to Sota Yuki.
  • Od aktualizacji z 3 marca do 15 listopada 2015 roku, Yuna była w klubie muzycznym, zaś od aktualizacji z 15 listopada do 1 grudnia 2015 roku była w klubie fotograficznym. A w aktualizacji z 1 grudnia 2015 roku była w klubie naukowym, lecz od aktualizacji z 2 grudnia 2015 roku jest w klubie kulinarnym.
  • Bransoletka przyjaźni została dodana w aktualizacji z 16 stycznia 2017 roku, a pończochy oraz inny kolor majtek zostały dodane w aktualizacji z 2 lutego 2017 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki