FANDOM

Zadanie wykonane
Zadania (ang. Tasks) – rodzaje interakcji z uczniami, dzięki którym mamy możliwość proszenia uczniów o przysługi (np. o odejście z danego miejsca, gdzie planujemy morderstwo bez żadnych świadków lub o zagadanie kogoś). Interakcja ta się pojawiła 8 października 2015. 

Zdobycie zadania

Functiontask

Aby zdobyć jakiekolwiek zadanie, należy podejść do ucznia i kliknąć E, aby pojawiło się menu rozmowy. Należy wtedy najechać myszką na obrazek gdzie dwoje ludków trzyma się za ręce. Po jego kliknięciu, Yandere-chan zapyta „Czy mogę z tobą porozmawiać?” i wtedy uczeń wyjawia że potrzebuje pomocy. Należy wtedy zaakceptować prośbę i w ten sposób Ayano dostaje zadanie do wykonania. Aby zobaczyć szczegóły zadania, należy wejść w telefon i wtedy pojawia się lista zadań do wykonania.

Zakończenie zadania

GiantTaskLisy

Lista zadań na telefonie

Gdy Yandere-chan wykona zadanie, należy podejść do danego ucznia i znów wybrać tą opcje. Uczeń podziękuje i pojawi się napis „TASK COMPLETE!” (pl. ZADANIE WYKONANE!). Reputacja Ayano nie wzrośnie, ale będzie mogła prosić danego ucznia o przysługi. Nie można drugi raz zrobić tego samego zadania, chyba że się zresetuje grę.

Uczniowie posiadający zadania

Aktualnie tylko kilkoro uczniów posiada zadania do wykonania. W przyszłości jednak, wraz z dodaniem nowych uczniów do gry, ta liczba się zwiększy.

Saki Miyu

ZadSM 8-3-17
Zadanie Saki polega na odnalezieniu jej biustonosza i przyniesienia jej go. Biustonosz znajduje się przy murze szkoły, za drzewem w pobliżu sali gimnastycznej.

Jest to pierwsze zadanie dodane do gry, a dokładniej zostało dodane w aktualizacji z 8 października 2015 roku.

Kokona Haruka

ZadKH 15-2-17
Aby wykonać zadanie Kokony, należy kupić w zrzutach u Info-chan czysty mundurek za 5 zdjęć majtek, po czym zmodyfikować go w pracowni krawieckiej, a następnie oddać zmodyfikowany mundurek Kokonie.

Zadanie to zostało dodane w aktualizacji z 1 czerwca 2016 roku.

Musume Ronshaku

ZadMuRo 15-2-17
Jej zadanie polega na kupieniu w zrzutach u Info-chan paczki papierosów za 1 zdjęcie majtek. Po dokonaniu zakupu należy pójść do Musume i zanieść jej paczkę. To zadanie różni się nieco od pozostałych, ponieważ można je wykonać tylko podczas przerwy na lunch.

Jej zadanie nie pojawia się w liście zadań.

Riku Soma

ZadRS 15-2-17
Aby wykonać jego zadanie, należy zrobić zdjęcie kotka znajdującego się obok szkoły, zapisać i pokazać Riku.

Zadanie to zostało dodane w aktualizacji z 22 września 2016 roku.

Pippi Osu

ZadPO 15-2-17
Aby wykonać jej zadanie, należy wrócić do domu i zagrać wieczorem w Yanvanię, po czym następnego dnia porozmawiać z nią.

Ryuto Ippongo

ZadRI 15-2-17
Zadanie Ryuto polega na znalezieniu jego czerwonej bandany. Leży ona na przeciwko wejścia do szatni.

Zadania rywalek

Ponieważ rywalki nie są obecnie w pełni dodane do gry, nie wiadomo czy są to ich ostateczne zadania. Obecnie, jedynie zadania Osany i Kizany są dostępne poprzez plik JSON.

Osana Najimi

Task Osany
Polega ono polega na odnalezieniu jej breloczka od telefonu w kształcie kota, który zgubiła w labiryncie.

Zadanie to zostało dodane w aktualizacji z 16 grudnia 2016 roku, jednak z powodu usunięcia możliwości wywołania Osany, zadania nie da się wykonać od aktualizacji z 3 stycznia 2017 roku.

Dzięki trybowi póz można przywołać animacje, które Osana będzie wykonywała podczas wymawiania zadania.

Kizana Sunobu

Zadanie Kizany
Kizana zleca Yandere-chan rozmowę z Kokoną na temat jej fryzury. Celem Ayano jest zmuszenie Kokony do zmienienia jej obecnej fryzury na inną. Po zaakceptowaniu zadania przez gracza, nie będzie w stanie zakończyć konwersacji, co czyni to zadanie niemożliwym do wykonania. Nie wiadomo czy jest to spowodowane faktem, że zadanie nie jest w pełni dodane do gry, czy jest to po prostu błąd gry.

Po aktualizacji z 20 maja 2017 roku, to zadanie zostało całkowicie usunięte z gry.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki