GameOver

Muzyka podczas złego zakończenia

W Yandere Simulator dostępnych jest kilka zakończeń (ang. Game Overs) zależnych od działań gracza, jak również wybranego przez niego tryb rozgrywki (Yandere Simulator, Tryb misji, Yanvania).

Yandere Simulator

Dobre zakończenie

StudentUnknown W tym artykule znajdują się informacje, które nie zostały dodane do gry. Oznacza to, że w każdej chwili artykuł może zostać zmieniony lub usunięty. Miej to na uwadze podczas czytania go.

Gdy Yandere-chan wyzna miłość Senpai'owi pod drzewem zakochanych, gracz otrzymuje dobre zakończenie.

Złamane serce

To zakończenie osiąga się poprzez następujące sposoby:

  • Senpai zobaczy Yandere-chan całą w krwi;
  • Senpai zobaczy Yandere-chan z bronią;
  • Senpai zobaczy Yandere-chan w stanie widocznego szaleństwa bądź śmiania się;
  • Senpai zobaczy Yandere-chan w trakcie zabójstwa
  • Senpai zobaczy, gdy Yandere-chan robi zdjęcia majteczek
  • Kiedy Yandere-chan stoi przy Senpai zbyt długo (normalna dziewczyna raczej nie czuje się zawstydzona przy chłopaku i nie stoi przy nim przez cały czas);
  • Gdy Ayano ma mniej niż -100 punktów reputacji;
  • Kiedy rywalka wyzna miłość Senpai'owi.

Wyrzucona

To zakończenie osiąga się gdy:

  • Yandere-chan jest w nieswojej klasie bądź w pokoju nauczycielskim podczas lekcji;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan ubrudzoną krwią;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan w stanie szaleństwa;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan z bronią w ręku;
  • Po próbie zaatakowania nauczyciela bez odpowiedniego poziomu siły;
  • Gdy nauczyciel zobaczy jak Yandere-chan robi zdjęcia majteczek innych uczennic;
  • Gdy nauczyciel przyłapie Yandere-chan na próbie kradzieży arkuszu z odpowiedziami.

Aresztowana

Jeśli osoba zadzwoni na policję po ujrzeniu zwłok/morderstwa, gracz otrzymuje wtedy 5 minut na usunięcie wszystkich śladów zbrodni. Jeśli policja będzie mogła powiązać dowolny dowód z Yandere-chan - gracz otrzymuje to zakończenie. Aby go uniknąć, należy (według wskazówek):

  1. Pozbyć się zwłok (jeśli nauczyciel pilnuje ciała - nie należy go podnosić, gdy nie ma się odpowiedniego poziomu siły oraz małej broni przy sobie).
  2. Zmyć krew mopem.
  3. Umyć się i spalić ubrudzony krwią mundurek.
  4. Wrzucić broń do pieca.
  5. Pozbyć się części ciała (chyba że ciało nie zostało rozczłonkowane).
  6. Zwiększyć poczytalność. Można to zrobić np. poprzez śmiech (ciągle klikać Ctrl).

Jednakowoż wystarczy tylko umyć się, zmienić mundurek, pozbyć się broni i zwiększyć poziom psychiki - policja nie będzie mogła powiązać Ayano z morderstwem.

Zatrzymana

To zakończenie osiąga się, po:

??????????

To zakończenie osiąga się po ataku paralizatorem przez dyrektora. Nie wiadomo, czy przez to główna bohaterka ginie czy jest w stanie śpiączki.

Przy tym zakończeniu nie otrzymujemy opcji SNAP.

Tryb misji

Ukończenie misji

Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie misji i wyjściu ze szkoły, gracz otrzymuje dobre zakończenie.

Zabicie, kogoś kto nie był celem

Gdy wybierze się opcję, że można zabić tylko jeden cel, to takie zakończenie uzyskuje się po zabiciu kogoś, kto tym celem nie był.

Zabicie protagonistki

Gdy podejdzie się zbyt blisko Nemesis, ta zabije Yandere-chan, przez co uzyskuje się takie zakończenie.

Kamery i wykrywacze metalu

W trybie misji istnieje możliwość dodania do gry kamer i bramek wykrywających metal. Po dodaniu ich, należy uważać, aby nie przejść przed kamerą ze zwłokami, we krwi czy z bronią w ręku. Bramki wykrywające metal, jak sama nazwa wskazuje – wykrywają metal, przez co nie można przejść pomiędzy nimi z większością broni.

Yanvania

Dobre zakończenie

Po zabiciu pierwszego bossa, graczowi wyświetla się monolog oraz błąd minigry. Jest to dobre zakończenie.

Śmierć protagonistki

Po śmieci protagonistki w Yanvanii, gracz otrzymuje ekran złego zakończenia, z opcją wyjścia z gry.

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 15 lutego 2016 roku, gdy Ayano przegrała mini-grę z uczniem heroicznym, gracz otrzymywał zakończenie „Złamane Serce”.
  • W przeszłości, gdy Ayano została powalona na ziemię przez nauczycielkę, gracz otrzymywał zakończenie „Wyrzucona”.
  • Gdy gracz zabije połowę uczniów, szkoła zostanie zamknięta, przez co Senpai przeniesie się do innego miasta, a to będzie oznaczać złe zakończenie dla Ayano.[1]

Przypisy

  1. https://redd.it/9d81gj