Zakończenia (ang. Game Overs) osiąga się na wiele sposobów, jednakże wszystkie podzielone są na 2 kategorie (Dobre i Złe), które są podzielone na 3 podkategorie (Yandere Simulator, Tryb misji, Yanvania).

Złe zakończenia

Yandere Simulator

Złamane serce

GAMEOVER
To zakończenie osiąga się poprzez następujące sposoby:
  • Senpai zobaczy Yandere-chan całą w krwi;
  • Senpai zobaczy Yandere-chan z bronią;
  • Senpai zobaczy Yandere-chan w stanie widocznego szaleństwa, bądź śmiania się;
  • Senpai zobaczy, Yandere-chan w trakcie zabójstwa
  • Senpai zobaczy, gdy Yandere-chan robi zdjęcia majteczek
  • Kiedy Yandere-chan stoi przy Senpai zbyt długo (normalna dziewczyna raczej nie czuje się zawstydzona przy chłopaku i nie stoi przy nim przez cały czas);
  • Gdy Ayano ma mniej niż -100 punktów reputacji;
  • Kiedy rywalka wyzna miłość Senpai'owi.

Wyrzucona

Gameover2
To zakończenie osiąga się gdy:
  • Yandere-chan jest w nieswojej klasie, bądź w pokoju nauczycielskim podczas lekcji;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan ubrudzoną krwią;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan w stanie szaleństwa;
  • Nauczyciel widzi Yandere-chan z bronią w ręku;
  • Po próbie zaatakowania nauczyciela bez odpowiedniego poziomu siły;
  • Gdy nauczyciel zobaczy jak Yandere-chan robi zdjęcie majteczek innych uczennic;
  • Gdy nauczyciel przyłapie Yandere-chan na próbie kradzieży arkuszu z odpowiedziami.

Aresztowana

Arrested
Jeśli osoba zadzwoni na policję po ujrzeniu zwłok/morderstwa, mamy wtedy 5 minut na usunięcie wszystkich śladów. Jeśli policja będzie mogła dowolny dowód powiązać z Yandere-Chan - gracz otrzymuje to zakończenie. Aby go uniknąć, należy (według wskazówek):
  1. Pozbyć się zwłok (jeśli nauczyciel pilnuje ciała - nie należy go podnosić, gdy nie ma się odpowiedniego poziomu siły oraz małej broni przy sobie).
  2. Zmyć krew mopem.
  3. Umyć się i spalić ubrudzony krwią mundurek.
  4. Wrzucić broń do pieca.
  5. Pozbyć się części ciała (chyba, że ciało nie zostało rozczłonkowane).
  6. Zwiększyć poczytalność. Można to zrobić np. poprzez śmiech (ciągle klikać Ctrl).

Jednakowoż wystarczy tylko umyć się, zmienić mundurek, pozbyć się broni i zwiększyć poziom psychiki - policja nie będzie mogła powiązać Ayano z morderstwem.

W stanie śpiączki

Comatose
To zakończenie osiąga się, gdy:
  • Po zbyt bliskim podejściu do delikwentów z bronią w ręku;
  • Delikwenci zobaczą Ayano mordującą, bądź ciągnącą/noszącą zwłoki.

Przy tym zakończeniu nie otrzymujemy opcji SNAP.

Zatrzymana

To zakończenie osiąga się, po:

??????????

Złe zakończnie od dyra 1-10-17
To zakończenie osiąga się po ataku paralizatorem przez dyrektora. Nie wiadomo czy przez to główna bohaterka ginie czy jest w stanie śpiączki.

Przy tym zakończeniu nie otrzymujemy opcji SNAP.

Tryb misji

Osobny artykuł: Tryb misji.

Zabicie, kogoś kto nie był celem

Misja niezaliczona 1
Gdy wybierze się opcję, że można zabić tylko jeden cel, to takie zakończenie uzyskuje się po zabiciu kogoś, kto tym celem nie był.

Zabicie propagandzistki

Misja niezaliczona 2
Gdy podejdzie się zbyt blisko Nemesis, ta zabije Yandere-chan, przez co uzyskuje się takie zakończenie.

Kamery i Bramki wykrywające metal

W trybie misji istnieje możliwość dodania do gry kamer i bramek wykrywających metal. Po dodaniu ich, należy uważać, aby nie przejść przed kamerą ze zwłokami, we krwi czy z bronią w ręku. Bramki wykrywające metal, jak sama nazwa wskazuje – wykrywają metal, przez co nie można przejść pomiędzy nimi z większością broni.

Yanvania

Osobny artykuł: Gry wideo#Yanvania: Senpai of the night.
Zakończenie Yanvani
Po śmieci propagandzistki w Yanvani, gracz otrzymuje ekran złego zakończenia, z opcją wyjścia z gry.

Dobre zakończenia

Yandere Simulator

Na chwilę obecną, Yandere Simulator nie ma żadnych dobrych zakończeń.

Tryb misji

Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie misji i wyjściu ze szkoły, gracz otrzymuje dobre zakończenie.

Yanvania

Po zabiciu pierwszego bossa, graczowi wyświetla się monolog oraz błąd minigry. Jest to dobre zakończenie.

Muzyka

Muzyka podczas zakończenia
GameOver

Ciekawostki

  • Przed aktualizacją z 15 lutego 2016 roku, gdy Ayano przegrała mini-grę z uczniem heroicznym, gracz otrzymywał zakończenie „Złamane Serce”.
  • W przeszłości, gdy Ayano została powalona na ziemię przez nauczycielkę, gracz otrzymywał zakończenie „Wyrzucona”.