FANDOM

Zakopanie
Zakopanie
Zakopanie (ang. Burial) – jedna z metod pozbywania się zwłok w Yandere Simulator.

Rozgrywka

Zwłoki można zakopać za pomocą łopaty na wybranej działce znajdującej się w ogrodzie. By to zrobić, należy najpierw zabić ucznia, a nastęnie, mając w ręce łopatę, nacisnąć klawisz E (klawiatura), bądź A (pad). Yandere-chan wykopie dziurę w ziemi, do której należy włożyć ciało. Następnie należy zakopać ciało (także trzymając łopatę), naciskając ponownie klawisz E (klawiatura), bądź A (pad).

Ciekawostki

Preview zakopywania

Sneak-peak zakopywania.

  • Zakopanie zostało dodane w aktualizacji z 24 lipca 2016 roku.
  • Zakopanie zostało zapowiedziane na blogu YandereDeva, kiedy wydanie nowej aktualizacji się opóźniało.
  • Początkowo miała być dostępna możliwość zakopania ciała kotka, by uniemożliwić policyjnym psom odnalezienie ciała. YandereDev wyjaśnił, że wymagałoby to dodania dodatkowych elementów fabuły do gry, czego chciał uniknąć[1].
    • Zamiast tego, stwierdził, że zakopanie powinno być sposobem do tymczasowego ukrycia zwłok, nim pojawi się możliwość pozbycia się zwłok na stałe.
  • W przyszłości, zwłoki po dobie od zakopania zaczną wydzielać nieprzyjemny zapach, co wznowi śledztwo policyjne i obniży szkolną atmosferę[1].
  • Zakopane zwłoki nie są widoczne w zmyśle Yandere.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 https://yanderedev.wordpress.com/2016/07/29/july-29th-bug-fixing-build-and-thoughts-on-kittens/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki