FANDOM

Zaprzyjaźnienie
Zaprzyjaźnienie
Zaprzyjaźnienie (ang. Befriending) – jeden z bezkrwawych sposobów pozbycia się rywalek.

Rozgrywka

Aktualnie jedyną postacią, z którą Yandere-chan może się zaprzyjaźnić to Kokona Haruka

Aby móc się z nią zaprzyjaźnić, trzeba wykonać dla niej zadanie, a następnie podsłuchać jej rozmowę z Saki Miyu w poniedziałek w czasie lunchu. Później należy zostawić jej liścik w szafce, aby poszła na dach.

Kiedy przybędzie na dach, gracz musi stanąć na miejscu Saki podczas jej poniedziałkowej rozmowy z Kokoną. Wtedy pojawi się opcja „Zaoferuj Pomoc”. Po jej wybraniu, pojawi się scenka z dialogiem dotyczącego jej ojca i jego długów u rodziny Ronshaku. 

Po tej rozmowie, gracz musi porwać Musume Ronshaku, córkę założyciela firmy pożyczkowej, a następnie w nocy nagrać ją w piwnicy, proszącą o pomoc swojego ojca. Po nagraniu sceny, Ayano zacznie negocjować z głową rodziny na temat losu Musume. Mężczyzna bez zastanowienia zgodzi się uwolnić klientów od długów.

Od tego momentu Kokona będzie uważała Yan-chan za przyjaciółkę i wykona dla nas każdą poproszoną przysługę, również tą dotyczącą zaproszenie dziewczyny do domu protagonistki.

Zaprzyjaźnienie Kokona

Kiedy Kokona przyjdzie do Yandere-chan, pojawi się scenka. Dziewczyny będą rozmawiać na temat co się ostatnio działo. Po zakończonej rozmowie, Yandere-chan poprosi Kokonę, aby zostawiła Senpai'a. Ta zgadza się po chwili zastanowienia.

Kokona zostawia senpaia

Kokona zostawia Senpai'a.

Jednak podczas pokazanej scenki, główna bohaterka w pewnej chwili stanie za Kokoną i wyciągnie do niej ręce. Wtedy jest możliwość zdradzenia Kokony, porywając ją, jednak nie jest to konieczne.

Możliwość zdrady kokony

Możliwość zdrady Kokony.

Ciekawostki

  • Zaprzyjaźnienie zostało dodane w aktualizacji z 1 czerwca 2016 roku.
  • Podczas rozmowy Ayano z Kokoną, w jej domu, można dowiedzieć się dlaczego Saki Miyu „zgubiła” biustonosz.
  • Podczas rozmowy Ayano z Kokoną, w jej domu, widać zdjęcie rodziców głównej bohaterki.
  • Podczas rozmowy Ayano z Kokoną na dachu, odblokowuje się temat o rekinach biznesowych, których Kokona nie lubi, co można wykorzystać w swataniu.
  • Nawet po obietnicy złożonej przez Kokonę, ta i tak w środę postanowi, że wyzna Senpai'owi miłość w piątek pod drzewem na dziedzińcu.
  • Jest to druga pokojowa metoda eliminacji rywalki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki