FANDOM

Zwłoki
Zwłoki.png
Zwłoki (ang. Corpses) – ciała martwych postaci.

Aby utrzymać wysoką szkolną atmosferę i nie dopuścić do przybycia policji na teren szkoły, należy ukryć zwłoki przed wzrokiem innych oraz pozbyć się ich przed końcem dnia.

Typy Zwłok

Zwyczajne Zabójstwo

Osobny artykuł: Zabójstwo.

Gdy Yandere-chan zaatakuje kogoś używając broni, zarówno jej mundurek, jak i trzymany przedmiot, zostaną pokryte krwią. Podczas przeciągania ciała po ziemi będzie ono pozostawiać za sobą czerwone smugi. Jeśli poziom siły fizycznej jest wystarczająco wysoki, zwłoki można wziąć na ręce, dzięki czemu w drodze do ukrycia ciała nie pojawi nawet kropla krwi, prócz tej pozostałej po zabójstwie.

Ciało midori.png

Zwłoki Midori Gurin po zabójstwie.

Fałszywe Samobójstwo

Osobny artykuł: Zepchnięcie.

Zwłoki ofiary fałszywego samobójstwa pozostawiają za sobą krew, chyba że zostaną zepchnięte do śmietnika.

Próba Porwania

Osobny artykuł: Porwanie.

Gdy protagonistka będzie miała poziom biologii poniżej drugiej rangi i użyje strzykawki na uczniu, wtedy przypadkowo doprowadzi do jego śmierci. To samo wydarzy się, jeśli cel zostanie zaatakowany przy składziku znajdującym się w zachodniej części szkoły na pierwszym piętrze, ale drzwi nie zostaną zamknięte. Podobna sytuacja będzie miała miejsce, kiedy zatrzymamy podążającego za Yandere-chan ucznia przed uśpieniem go lub gdy celem jest mężczyzna. Ich ciała pozostawiają za sobą krwawe ślady podczas przeciągania po ziemi.

Aby ustrzec gracza przed przypadkowym zabiciem ofiary pojawia się Lista Porwania po wejściu do składziku, która pokazuje w podpunktach, co jest wymagane do prawidłowego wykonania uprowadzenia. Jeśli wymagania nie zostaną spełnione, ofiara umrze.

Utopienie

Osobny artykuł: Utopienie.

Utopione ofiary nie krwawią, ponieważ topienie nie powoduje żadnych zewnętrznych ran.

Zwłoki kokony .png

Zwłoki Kokony po utopieniu.

Porażenie prądem

Osobny artykuł: Porażenie Prądem.

Ofiary porażenia nie krwawią, zamiast tego wokół nich pojawiają się kłębki dymu.

Zwłoki kokony (2).png

Zwłoki Kokony po porażeniu.

Otrucie

Osobny artykuł: Otrucie.

Ofiary otrucia nie wykrwawiają się. W momencie, kiedy protagonistka nie dotknie zwłok, jeden z uczniów zauważając martwe ciało pobiegnie po nauczyciela niezależnie od swojego charakteru. Opiekun w pierwszej kolejności poinformuje sanitariuszy, zamiast policji, ponieważ nie ma powodów twierdzić, iż zostało popełnione morderstwo. W przyszłości, uczniowie będą mogli zawołać pielęgniarkę.

Jest możliwość przeniesienia zwłok w inne miejsce, schowania ich lub pozbycia się. Jeśli ktoś zauważy Yandere-chan ciągnącą ciało po ziemi zareaguje stosownie do swojego charakteru.

Zwłoki Kokony (3).png

Zwłoki Kokony po otruciu.

Morderstwo-Samobójstwo

Kiedy gracz przekaże broń niewolnikowi umysłu, ten pójdzie zabić aktualną rywalkę, by następnie pozbawić się życia. W wyniku tego działania powstaną dwa martwe ciała, lecz protagonistka nie będzie miała na sobie krwi, a poziom psychiki pozostanie nienaruszony. Po pojawieniu się policji nie trzeba martwić się również o mundurek, czy broń użytą do morderstwa. Ewentualne ukrycie zwłok jest utrudnione, ponieważ trzeba zająć się dwoma osobami na raz.

Zwłoki Kokony i Saki.png

Zwłoki Kokony i Saki po morderstwie-samobójstwie.

Rozczłonkowanie Zwłok

Osobny artykuł: Rozczłonkowanie.

Kiedy gracz zabije ucznia pojawia się opcja rozczłonkowania ofiary za pomocą piły tarczowej. Ciało zostaje podzielone na sześć części, w których skład wchodzą: dwie ręce, nogi, głowa oraz tułów. Gracz jednocześnie może trzymać w dłoniach tylko jedną część naraz. Aktualnie postacie w grze oraz policja nie reagują na rozczłonkowane zwłoki.

Można od razu poćwiartować ofiarę będąc demonem, bądź posiadając Miecz Energii (bez włączonych animacji zabijania, w zależności od psychiki Yandere-chan).

Zwloki Midori (4).jpeg

Poćwiartowane zwłoki Midori.

Podpalenie

Osobny artykuł: Podpalenie.

Krótko po śmierci w płomieniach, ciało ofiary zaczyna zmieniać swój kolor na coraz ciemniejszy. Niewiele później jest całkowicie czarne, a ogień znika.

Zwęglona Kokona Cze15.16.png

Zwęglone zwłoki Kokony

Zmiażdżenie

Osobny artykuł: Zmiażdżenie.

Po zmiażdżeniu ofiara leży na ziemi i krwawi. Wymagany jest wysoki poziom siły fizycznej.

Kokona po zmiażdżeniu.png

Ukrycie zwłok

Ciała mogą zostać schowane w kontenerach na śmieci (aktualnie jedynie ofiary fałszywego samobójstwa)[1], kabinach toaletowych oraz pustych pokojach. Jeśli Yandere-chan ukryje zwłoki, po czym pójdzie do klasy na lekcje, te zostaną odnalezione, policja przyjedzie wszczynając śledztwo, a dzień się zakończy.

Przenosząc ciało z miejsca na miejsce należy uważać na nauczycieli oraz uczniów, ponieważ w przypadku, gdy drzwi do klas nie są zamknięte, mają oni możliwość zauważenia działań wykonywanych przez protagonistkę.

Ukrywanie zwłok jest tylko czasowym rozwiązaniem, gdyż zostaną odnalezione po zakończeniu dnia.

Nie będzie możliwości schowania ciał w szafkach, ponieważ te w Japonii są stosunkowo niewielkie.[2]

Pozbywanie się zwłok

Są cztery sposoby na pozbycie się ciał:

Aktualnie jedynie ofiary fałszywego samobójstwa mogą być ukryte w kontenerze. Gracz musi przykryć znajdujące się w nich zwłoki reklamówkami ze śmieciami. Natomiast, by pozbyć się ciał za pomocą spalarni, Yandere-chan musi wrzucić je do środka i aktywować. W celu ułatwienia sobie drogi, można zrzucić cel z dachu po zachodniej lub wschodniej części i zanieść do spalarni.

Gdy zostanie wezwana policja, protagonistka ma pięć minut, by ukryć dowody morderstwa. Dopóki nie pozbędzie się krwi z ciała i mundurka oraz samego narzędzia zbrodni, policja powiąże ją z martwą ofiarą i aresztuje. Szkolna atmosfera obniży się, jeśli nie pozbędziemy się zwłok lub w momencie, w którym zgon zostanie określony mianem zabójstwa, a morderca pozostanie na wolności. Natomiast kiedy Yandere-chan wrobi któregoś z uczniów lub rywalkę, przez co zostaną aresztowani, atmosfera nie ulegnie zmianie.

Jeśli pozbędziemy się ciała bez zwracania na siebie uwagi, policja nie zostanie wezwana, jednak pozostawienie pewnych dowodów może przyczynić się do spadku szkolnej atmosfery oraz pociągnąć za sobą konsekwencje w kolejnych wersjach gry.

W przyszłości, mogą zostać dodane inne sposoby na pozbycie się ciał:

  • rozpuszczenie chemiczne,
  • nakarmienie dzikich zwierząt za murami szkoły.

Reakcje innych postaci

Każdy, kto zauważy Yandere-chan ciągnącą lub niosącą zwłoki, z góry założy, że to ona zabiła ofiarę. Przy niskiej Szkolnej Atmosferze, NPC będą reagować jeszcze szybciej[3].

Senpai

Osobny artykuł: Senpai.

Gdy Senpai zobaczy Yandere-chan ciągnącą martwe ciało, będzie przerażony, a co za tym idzie dostaniemy zakończenie - Złamane Serce. Jeśli napotka same zwłoki, wybiegnie ze szkoły i wezwie policję, jak każdy Samotnik.

Samotnicy

Osobny artykuł: Samotnik.

Gdy Samotnik zobaczy zwłoki, będzie stał przez chwilę zszokowany, po czym wybiegnie poza szkolną bramę i zadzwoni po policję.

Pupilki Nauczyciela

Osobny artykuł: Pupilek Nauczyciela.

Gdy Pupilek Nauczyciela zobaczy zwłoki, będzie stał przez chwilę zszokowany, a następnie pobiegnie do swojego nauczyciela, by powiedzieć mu, co się stało.

Jeśli pupilek powiadomił nauczyciela, ten zadzwoni na policję i będzie stać na straży zwłok, nie pozwalając się do nich zbliżyć. Istnieje możliwość walki z opiekunem, jeśli posiadamy wysoki poziom siły fizycznej.

W momencie, w którym gracz zostanie zauważony przez nauczyciela, podczas przenoszenia zwłok, ten zacznie za nim podążać. W przypadku złapania oraz posiadania siły na poziomie 0, otrzymujemy zakończenie – Zatrzymana. Natomiast, jeśli będzie miała 1 lub wyższy poziom siły, wywiąże się walka pomiędzy Ayano a opiekunem.

Delikwenci

Osobny artykuł: Osobowość Delikwentów.

Gdy któryś z delikwentów zauważy Yandere-chan trzymającą zwłoki, zaatakuje ją i uderzy trzymaną bronią powodując śpiączkę, co oznacza natychmiastowe zakończenie gry.

Heroiczni

Osobny artykuł: Heroiczny.

Gdy heroiczny uczeń zauważy martwe ciało, na parę sekund stanie w bezruchu, po czym ruszy w stronę Yandere-chan i spróbuje ją powstrzymać. Jeśli próba powiedzie się, otrzymamy zakończenie – Zatrzymana.

Ciekawostki

  • Z każdego ucznia zabitego rytualnym nożem ulatnia się szary dym.
  • W przyszłości, możliwe będzie zgłaszanie zwłok do nauczycieli, jednak spowoduje to koniec dnia, co za tym idzie, gracza może ominąć kilka wydarzeń[4].
  • Jeśli pieniądze zostałyby dodane, nasza protagonistka miałaby możliwość zdobywania ich poprzez plądrowanie zwłok[5].
  • W przyszłości, jeśli nauczyciel zauważy zwłoki, da o tym komunikat z głośnika szkolnego[6].
  • Kiedy zabijemy uczniów przed szkolną bramą ich zwłoki nie będą krwawiły.

Przypisy

  1. https://twitter.com/YandereDev/status/636965794266546176
  3. https://youtu.be/HDr6wvyrZto?t=160
  6. https://www.reddit.com/r/yandere_simulator/comments/4e3mdb/what_would_you_like_to_see_in_studentteacher_ai/

Więcej z Fandomu

Losowa wiki